Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس شورای شهر اردبیل گفت: به منظور حمایت همه‌جانبه از اجرای پروژه‌های اجرایی در مناطق محروم اردبیل پروانه رایگاه به ساخت و سازهای این مناطق اعطا می‌شود. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حبیب فتحی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های در حال ساخت و ساز اردبیل اظهار داشت: با هدف ارتقای ساخت و ساز و ایجاد انگیزه در مناطق کم‌برخوردار پیشنهاد می‌کنیم تا با اعطای پروانه رایگان زمینه کیفی‌سازی و بهبود فرآیندها در این حوزه مهیا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی به ضرورت تدوین نظام بودجه‌ریزی عمرانی و خدماتی در شهرداری براساس یک راهبرد محله‌ای و منطقه‌ای با هدف رفع محرومیت‌ها اشاره کرد و افزود: رفع این محرومیت‌ها به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته در اولویت اقدامات شورا و شهرداری است و در مجمع مشورتی نیز راه حل متفاوت در این زمینه ارائه شد اما پیشنهاد مشخص ما در این زمینه اعطای پروانه رایگان به سازندگان در مناطق کمتر توسعه یافته است تا این امر به بهبود و کیفی‌سازی ساخت و سازها کمک کند.

افزایش قیمت‌ها پیمانکاران طرح‌های عمرانی اردبیل را با مشکل روبه‌رو کرده استاعتبارات استانی طرح‌های عمرانی اردبیل 100 درصد افزایش یافته استبودجه عمرانی اردبیل 3 برابر افزایش یافته است

 نائب رئیس شورای شهر اردبیل بیان کرد: باید توسعه ساخت و سازها را با در نظر گرفتن بازه زمانی و فصل کاری اردبیل همگام‌سازی کرد که این موضوع در حال حاضر برای ما یک اولویت اساسی است و تمام سعی و تلاش ما بر این است که بتوانیم در این راستا به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

فتحی بیان کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی در اردبیل با جدیت تداوم دارد و در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی توسعه این برنامه‌ها را به سطح قابل قبول برسانیم که این موضوع در حال حاضر به عنوان یک اولویت اساسی مبنای کار است و بی‌شک نقش اساسی در توسعه برنامه‌های اجرایی اردبیل به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از ساخت و سازهای مناطق محروم اردبیل بیان کرد: برای این که بتوانیم ساخت و ساز در مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین اردبیل را به سطح قابل قبول برسانیم نیاز است که در این زمینه اقدامات مناسبی برای تدوین و تهیه بسته‌های حمایتی نیز مبنای کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ش

R41374/P1377/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با ۵ فیلم‌نامه موافقت کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فیلم‌نامه‌های: «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی، کارگردانی سید رسول صدر عاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدر عاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه، «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی بخش دوم طرح های عمرانی حفاظت محیط زیست کلید خورد
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • واگذاری ۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن به مردم سه روستای مشهد 
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • ۸۰ درصد هزینه گلخانه به صورت تسهیلات در اختیار افراد قرار می گیرد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه