Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@15:44:21 GMT

پرسپولیس گناوه صدرنشین لیگ را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۷۷۹

پرسپولیس گناوه صدرنشین لیگ را شکست داد

گناوه-ایرنا- تیم فوتبال پرسپولیس گناوه در هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور توانست تیم آرمان گهر سیرجان صدرنشین گروه خود را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، این دیدار که عصر دوشنبه در استادیوم شهید سراجی گناوه برگزارشد، سرخ پوشان گناوه ای موفق شدند با 2 گل نماینده سیرجان را شکست دهند و خود را به صدر جدول نزدیک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس مقدم کیا در دقیقه های 30 و 40 نیمه نخست بازی موفق شد 2 بار دوازه حریف را باز کند.
تیم پرسپولیس گناوه با کسب این برد 21 امتیازی و به رده سوم جدول صعود کرد و تیم آرمان گهر سیرجان با 23 امتیاز قبلی خود همچنان در صدر گروه ب این رقابت ها باقی ماند.
رقابت های لیگ دسته دوم کشور با شرکت 26 تیم در 2 گروه جریان دارد که در پایان سه تیم به لیگ دسته اول صعود می کنند.
نماینده استان بوشهر در گروه دوم با تیم‌های استقلال رامشیر، آرمان گهر سیرجان، مس شهر بابک، پاس همدان، بعثت کرمانشاه، نیروی زمینی تهران، خیبر خرم آباد، شهدای بابلسر، نفت امیدیه، شهرداری فومن، نفت و گاز گچساران و شهرداری بندرعباس هم گروه است.
6164/6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال ليگ دسته دوم گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 

بعد از دیدار پرسپولیس مقابل گل‌گهر در سیرجان، حاشیه عجیبی برای افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس راه افتاد که احتمالا پای او را به محاکم قضایی فوتبالی باز خواهد کرد! رئیس کمیته انضباطی باشگاه گل‌گهر سیرجان که دادستان شهر سیرجان هم هست از پیروانی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کرده است!

در گزارش فارس آمده است:این شکایت با سربرگ و مهر دادستانی شهر سیرجان ثبت شده است. گویا بعد از بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر، به کاروان سرخ‌پوشان گفته شده بود که برای شام به رستورانی که مشخص شده بود بروند، اما اعضای تیم پرسپولیس برای صرف شام راهی رستوران دیگری شدند که این موضوع باعث ثبت این شکایت عجیب شده است.

به همین دلیل، از افشین پیروانی با عنوان «تمرد از دستور» در کمیته انضباطی شکایت شده و سرپرست پرسپولیس باید پاسخگوی این شکایت باشد!

دیگر خبرها

  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • بیکارتر از کیم کارداشیان، مرفه‌تر از ایلان ماسک!
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • هفته ۲۷ لیگ یک فوتبال؛ شکست خیبر صدرنشین در روز توقف چادرملو
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین