Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- با حضور معاون اول رييس جمهوري اسحاق جهانگيري در استان هرمزگان يک هزار و 200 طرح اشتغالزايي شهري و روستايي کشور به طور همزمان افتتاح شد.

به گزارش ايرنا، افتتاح اين طرحها عصر امروز دوشنبه در سفر جهانگيري به منطقه محروم کوهشا احمدي شهرستان حاجي آباد در استان هرمزگان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اول رييس جمهوري ظهر امروز از طريق فرودگاه بين المللي بندرعباس وارد هرمزگان شد.
وزيران تعاون، کار و رفاه اجتماعي، جهاد کشاورزي، نيرو و رييس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي در اين سفر معاون اول رييس جمهوري را همراهي مي کنند.
حضور در نشست شوراي اداري هرمزگان با رويکرد اقتصاد مقاومتي و با حضور کارآفرينان شهري و روستايي اين استان و بررسي مشکلات و مسائل فراروي کار آفرينان و اتخاذ تصميم هاي لازم در اين زمينه از ديگر برنامه هاي روز اول سفر جهانگيري به استان هرمزگان است.
معاون اول رييس جمهور همچنين در دومين روز از اين سفر ضمن افتتاح چند پروژه مهم در منطقه ويژه اقتصادي هرمزگان، پروژه آب شيرين کن يکصد هزار متر مکعبي هرمزگان را مورد بهره برداري قرار خواهد داد.
بازديد از بندر شهيد رجايي و گمرک هرمزگان، مجتمع کشتي سازي و تاسيسات آب شيرين کن يک ميليون متر مکعبي از ديگر برنامه هاي جهانگيري در اين سفر خواهد بود.
بازديد از خط انتقال آب از خليج فارس به صنايع استان هرمزگان، کرمان و يزد از ديگر برنامه‌هاي روز دوم سفر معاون اول رييس جمهور است.
7198/6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران

با حضور استاندار مازندران، به صورت نمادین ۲ هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران عصر امروز  در آیین افتتاح نمادین پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی که در سالن همایش بانک تجارت برگزار شد، اظهار داشت: بخش اعظمی از خدمات دولت در روستاها از سوی بنیاد مسکن که یادگار امام راحل است،  صورت میگیرد. 

وی با بیان اینکه مسکن و طرح هادی از جمله مهمترین فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است، افزود: مدیران یک مجموعه باید به دنبال تحول باشند و بنیاد مسکن باید به عنوان یک نهاد انقلابی الگویی برای فرایند مدیریتی استان بشود. 

استاندار مازندران گفت: حل مسائل مردم با رویکرد جهادی مهمترین دغدغه استان باید باشد و به عنوان نمونه در بخش روستاها باید تحولی ایجاد شود که توسعه اقتصادی را به دنبال داشته باشد. 

حسینی پور با اشاره به عملیات نظامی شب گذشته ایران علیه مواضع اسراییل در سرزمین های اشغالی، اظهار کرد: در دستگاه‌های اجرایی نیز باید همین روحیه عملگرایی و جهادی برای حل مشکلات مردم انجام شود چرا که مردم مظهر اقتدار کشور ما هستند. 

وی ادامه داد: نهضت ملی ساخت مسکن روستایی به ویژه مسکن روستایی و محرومین با جدیت در دولت سیزدهم دنبال شده است. 

استاندار مازندران گفت: بنیاد مسکن، بهزیستی، کمیته امداد و بسیج سازندگی بیشترین نقش را در مسکن و تحول روستایی دارند. 

حسینی پور گفت: وضعیت روستاها به دست روستاییان باید متحول شود، روستاها باید به سمت ایجاد فرصتهای گردشگری و بومگردی بروند. 

وی با اعلام اینکه امروز به صورت نمادین 2 هزار واحد مسکن در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار جمعیت مازندران افتتاح و تحویل متقاضیان شده است، افزود: در دولت سیزدهم 11 هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن در مازندران احداث شد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ هزار و ۵۸ واحد مسکونی استان سمنان در سفر رییس جمهور افتتاح می‌شود
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای معرفی ظرفیت‌های خرم‌آباد ضروری است
  • ۲ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران افتتاح شد
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود
  • افتتاح طرح‌های هادی روستایی در بن
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است/ همپوشانی بین امور استانها و شهری سازمان
  • افتتاح ۲ هزار واحد مسکن در روستاهای مازندران
  • افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن روستایی در مازندران
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای تعهدات اشتغالزایی هستند
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل