Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-27@00:00:02 GMT

واکنش پرسپولیسی ها به صحبت‌های قلعه‌نویی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۸۱۸

به گزارش وانانیوز،  امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان امروز درمصاحبه‌ای اعلام کرد برنامه نود با حضور یک کارشناس صحنه‌های مشکوک داوری را برای بازی‌های دو تیم سپاهان و پرسپولیس بررسی کند و امتیازات هر تیمی که از این اشتباهات نفع برده است، برگردد! وی همچنین به صورت ضمنی اعلام کرد که ۱۵ تیملیگ برتر یک طرف هستند و پرسپولیس طرف دیگر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: بله، کاملا درست است که پرسپولیس یک طرف قرار گرفته و سایر تیم‌ها یک طرف. پرسپولیس از نظر نظم تیمی، تاکتیک فوتبال، نمایش زیبا، ثبات، مربی با شخصیت، بازیکنان با غیرت در یک طرف قرار گرفته است و سایر تیم‌ها طرف دیگر.



وی افزود: بحث داوری را هم مطرح کردند. این پیشنهاد خود ما بوده است. لطفا پیشنهادمان را به خودمان ندهید. بروند صحنه‌های داوری را بررسی کنند. حتی داوری سالی که نایب قهرمان لیگ شدیم را هم بررسی کنند و شهامت داشته باشند که جام را به پرسپولیس بدهند.



مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: ممکن است علیرضا فغانی داور بازی با سپاهان روز گذشته اشتباهاتی داشته است، ولی صحنه گل سپاهان و خطایی که کی روش روی سیدجلال مرتکب شد را هم بررسی کنند. اگر قرار است چیزی بررسی شود، باید تمام صحنه‌ها با هم بررسی شود نه فقط یک صحنه خاص.



خمارلو با اشاره به اتفاقات رخ داده در ورزشگاه، گفت: شاهد پرتاب ترقه، نارنجک و بمب در ورزشگاه بودیم. امروز به آقای برانکو می‌گفتم که این صحنه‌ها مرا یاد ۱۶ سال پیش می‌انداخت که در ورزشگاه آزادی چنین کار‌هایی می‌کردند و دود تمام ورزشگاه را بر می‌داشت. خیلی وقت بود از این صحنه‌ها ندیده بودیم. بعد از گل سپاهان لحظات عجیب و غریبی بود و سه چهار دقیقه دود آزاردهنده‌ای در ورزشگاه شکل گرفت.



وی با اشاره به استفاده لیزر توسط تماشاگران سپاهان، اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا برای همین لیزر ۱۰ تا ۱۵ هزار دلارجریمه در نظر گرفته است. از هر گوشه ورزشگاه لیزر می‌آمد. امیدوارم همانطور که با تماشاگران ما برخورد می‌شود، با تماشاگران سایر تیم‌ها هم برخورد شود. وقتی تماشاگران ما اهانت می‌کنند که اصلا آنرا تایید نمی‌کنم، ۱۰ میلیون تومان جریمه می‌شویم. امیدوارم کمیته انضباطی بابت اتفاقات روز گذشته منصفانه رای بدهد.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!

علیرضا بیرانوند از بند مصدومیت رها شده است.

طرفداری | ظاهرا علیرضا بیرانوند در بازی پرسپولیس برابر سپاهان به ترکیب سرخ‌ها باز می‌گردد.

علیرضا بیرانوند مدتی است از میادین دور است و دوران مصدومیت خود را سپری می‌کند.

بیرو حالا گچ دست خود را باز کرده است و احتمالا در بازی با سپاهان، به درون دروازه پرسپولیس باز می‌گردد. گفتنی است امیررضا رفیعی هم در چند دیدار اخیر پرسپولیس با وجود غیبت بیرانوند، دروازه سرخ‌ها را بسته نگه داشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی!
  • گلایه خسرو حیدری از علی دایی و کی‌روش!