Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:33:56 GMT

رعایت اصول ایمنی سفر جزو الویت‌های راهیان نور است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۸۷۱

رعایت اصول ایمنی سفر جزو الویت‌های راهیان نور است

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت:پیش بینی کردیم که نزدیک به ۱۶ هزار دانش آموز امسال بتوانند به سرزمین نور اعزام شوند.

به گزارش ایسنا، احمد غیاثوند با اشاره به اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش آموزی تهرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس بیان کرد: در حال حاضر شاهد اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران به سرزمین های نور هستیم و پیش بینی می‌کنیم که امسال قریب به ۸ هزار دانش آموز دختر تهرانی بتوانند در قدمگاه شهدا حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش بینی کردیم که قریب به ۸ هزار دانش آموز پسر هم امسال بتوانند به سرزمین نور اعزام شوند که اعزام این عزیزان از بهمن ماه آغاز می‌شود و در حال حاضر فقط شاهد اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور هستیم.

غیاثوند با اشاره به اینکه تمامی اردوهای راهیان نور دانش آموزی به جنوب کشور از طریق ریلی انجام می‌گیرد، افزود: شرکت ریل ترابر سبا سهم چشمگیری در ارتقای امنیت در اعزام این عزیزان داشته و باید گفت که رعایت اصول ایمنی سفر، جزو الویت‌های راهیان نور است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه محمدرسول‌الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه راهیان نور دانش آموزی آثار و برکات زیادی برای نسل امروز دارد، خاطرنشان کرد: بُعد فکری و معنوی این سفرها با حضور یک روحانی تامین می‌شود و یک روحانی با نماز جماعت، بیان مسائل اعتقادی، پرسش و پاسخ در طول سفر، رد و بدل شدن گفت‌وگوهای سیاسی و فرهنگی خیلی در جهت دادن غنی فرهنگی نسل جدید تاثیر داشته باشد و یکی از مهمترین مباحثی که در برگزاری اردوهای راهیان نور وجود دارد، پیوند میان دانش آموزان امروزی با رزمندگان دوران دفاع مقدس است که یقینا سرمشق گرفتن از سیره شهدا می تواند آثار مثبتی در جامعه امروزی داشته باشد.

غیاثوند یادآور شد: یادمان‌های دوکوهه، فتح المبین، شلمچه، اروند کنار، نهرخین، طلائیه، مسجد خرمشهر، هویزه و معراج الشهدای اهواز یادمان‌هایی هستند که دانش آموزان در بازه سه روزه از آن‌ها بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تهران جنگ تحمیلی دانش آموز راهيان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال

به گزارش جام جم و به نقل از سایت خبری  کمیته امداد، عباس روشن مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین 7 تا 18ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود. روشن در ادامه افزود: بر اساس ماموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه 1398 به کمیته امداد محول کردند ، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست. وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است. روشن در ادامه افزود ، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه های مختلف مددجویی تحت حمایت  و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است. مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال برای 2000 نفر با همکاری سازمان فنی حرفه ای برگزار شده است. وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز 3500 نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزشها بهره مند خواهند شد.

دیگر خبرها

  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • هلند هم حریف دانش‌آموزان والیبالیست ایران نشد
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین 7 تا 18 سال
  • باشگاه خبرنگاران دانش آموزی پلیس افتتاح شد
  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران