Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:19:04 GMT

فرمانده داعش در ننگرهار افغانستان کشته شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۸۹۹۸۹۰

فرمانده داعش در ننگرهار افغانستان کشته شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از طلوع نیوز، «داوود لالا»، فرمانده و مسول گروه تروریستی داعش در ولایت ننگرهار شب گذشته در جریان عملیات نیروهای امنیت ملی افغانستان در شهرستان سرخ‌رود این ولایت کشته شد.

گفته شده فرمانده کشته شده داعش در سازمان‌دهی چندین عملیات تروریستی در شهر جلال‌آباد نیز نقش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولایت ننگرهار در شرق افغانستان یکی از ناامن ترین مناطق این کشور است که گروه‌ تروریستی داعش در بخش‌هایی از این ولایت تحرکات گسترده‌ای دنبال می‌کنند.

کد خبر 4481639

منبع: مهر

کلیدواژه: افغانستان داعش گروه های تروریستی ننگرهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم

در ادامه واکنش‌ها به حمله داعش در مسکو، یک سناتور ارشد آمریکایی خواستار هدف قرار دادن مواضع این گروه در افغانستان شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوریخواه با انتشار پیامی در «ایکس» نوشت: پیش از اینکه دیر شود، ما باید به اهداف داعش خراسان در افغانستان ضربه محکمی بزنیم و عملیات آن‌ها را مختل کنیم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که همه مهاجمان حمله داعش به مسکو اتباع تاجیکستان بودند و هیچ مدرکی دال بر حضور مهاجمان در افغانستان یا برنامه‌ریزی این حمله در این کشور وجود ندارد.

از سوی دیگر «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه نیز در واکنش به حمله مسکو با زیر سوال بردن نقش داعش در این حمله اظهار داشت: دولت آمریکا سابقه حمایت و ایجاد گروه‌های افراطی مانند داعش را دارد.

 

سازمان ملل: طالبان توان داعش را برای حمله در افغانستان مختل کرده استکابل: داعش توان حمله به نمایندگی‌های دیپلماتیک را ندارداتهام افغانستان به پاکستان در همکاری با داعش

زاخارووا در نشریه روسی «کامسومولسکایا پراودا»نوشت: داعش در سال‌های اخیر برنامه‌های خود را تعدیل کرده و اکنون بیشتر به دشمنان آمریکا مانند طالبان در افغانستان، ایرانی‌ها، مقامات مشروع سوریه و روسیه حمله می‌کند.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • داعش خراسان چه کسانی هستند و چرا به روسیه حمله کردند؟
  • حمله تروریستی کروکوس را محکوم می‌کنیم
  • نروژ: داعش توانایی خود را در افغانستان از دست داده است
  • آمریکا: مبارزه با گروه‌های تروریستی به نفع حکومت طالبان است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • شورای امنیت روسیه: اوکراین در حمله تروریستی مسکو دست دارد
  • گراهام: باید در افغانستان داعش را هدف قرار دهیم