Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسر امور خاورمیانه کمیته بین‌المللی حقوق بشر از سه پیام دیجیتالی رمزگذاری شده موساد رژیم صهیونیستی خبر داد و به قصد ارتش اسرائیل برای جنگ علیه حزب‌الله پرداخت.

به گزارش تابناک به نقل از النشره، «هیثم ابوسعید» کمیسر خاورمیانه ای کمیته بین المللی حقوق بشر به لنگر انداختن ناو آمریکایی در خاورمیانه و پیامهای میان موساد و ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و محتوای سه پیام دیجیتالی رمزگذاری شده ای که رد و بدل شده است، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متن پیام اول از اطلاعاتی درباره وجوب انتقال ۲۰۰ نظامی اسرائیلی که هم اکنون در پایگاه هوایی در یکی از کشورهای عربی به سر می برند به یمن حکایت دارد که باید بلافاصله فرماندهی عملیات ویژه و اتاق عملیات مشترک آنرا انجام دهد.

پیام دوم، از ترس و وحشت از میزان برد موشکی حزب‌الله است به طوری که آنها اطلاعی از سکوهای موشکی و تعداد و نوع موشکها ندارند.

پیام سوم با هدف ارسال این هشدار است که هر گونه عملیات در عمق لبنان ضد حزب الله ماجراجویی است و نمی توان در دو جبهه عمل کرد و توصیه به عملیات ویژه با هماهنگی ارتش اسرائیل می کند.

ابوسعید بیان کرد: موساد برای اولین بار از این نوع پیام های دیجیتالی رمزگذاری شده استفاده می کند. به نظر می رسد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات نظامی علیه حزب الله است و موساد از آن هراس دارد و نمی خواهد که ارتش اسرائیل وارد جنگی که تبعاتش مشخص نیست، شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»

سرلشکر موسوی گفت: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست، لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.»

به گزارش تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده‌کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش، وعده صادق را جلوه زیبایی از وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه و وزارت دفاع عنوان کرد.

فرمانده‌کل ارتش افزود: این عملیات که با محوریت نیروی هوافضای سپاه، هم‌افزایی ارتش و وزارت دفاع و هدایت ستادکل نیروهای مسلح با موفقیت انجام شد، کام همه دوستان انقلاب اسلامی را شیرین و دشمنان را از قدرت بازدارندگی ایران شگفت‌زده کرد.

موسوی، با شکرگزاری به درگاه احدیت و تبریک این موفقیت و ظهور قدرت اراده ملت ایران به محضر فرماندهی معظم کل قوا، از ستادکل نیروهای مسلح که با تدبیر شایسته و هم‌افزا و راهبری دقیق عملیات، اراده و همت رزمندگان اسلام را هم‌جهت و معطوف به هدف، به فرجامی غرورآفرین، رهنمون ساخت، قدردانی کرد.

فرمانده‌کل ارتش خاطرنشان کرد: به دلاورمردان سپاه پاسداران خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم و از آحاد همرزمان عزیز نقش‌آفرین، به‌ویژه رزمندگان پدافند و نیروی هوایی و خانواده محترم فرماندهان و رزمندگان که همواره با تحمل سختی‌ها، توفیقات نیروهای مسلح را میسر ساخته‌اند، صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام، تأکید و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال گسترش جنگ نیست لیکن در جنگ اراده‌ها، پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد.

موسوی، همچنین از خداوند بزرگ برای ملت سربلند ایران، عزت روزافزون و برای محور مقاومت به‌ویژه مردم مظلوم فلسطین و غزه قهرمان، پیروزی نهایی و برای رژیم کودک‌کش صهیونیستی تسریع در زوال مختوم را مسئلت کرد.

دیگر خبرها

  • «به‌دنبال جنگ نیستیم، اما پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل می‌دهیم»
  • هجمه مسئولان صهیونیست ضد گالانت درباره وضعیت جبهه شمال
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • ۱۶۵۰ عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی ۲۰۰ روز
  • جاسوس سابق موساد: اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
  • ضربه کاری به ارتش اسرائیل و ترجمه عملی تهدیدات نصرالله
  • تصاویر حزب‌الله از ۲۰۰ روز حمله علیه اسرائیل
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • تثبیت قدرت ایران در خاورمیانه/ هیچ اقدامی علیه منافع ملی ما بی پاسخ نخواهد ماند