Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست هم اندیشی فرمانده کل ارتش با تعدادی از دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی ارتش، در ادامه برپایی نشست‌های هم اندیشی فرمانده کل ارتش با اقشار مختلف آجا، نخستین نشست هم اندیشی دانشجویان دوره 29 مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده ویژه "اورهال"‌ــ‌7| جنگنده‌ میگ29 و کارستان نیروی هوایی ارتش + عکس

 

دانشجویان حاضر در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود در خصوص موضوعات تخصصی حوزه دفاعی کشور پرداختند.

سرلشکر موسوی نیز با تاکید بر مفید بودن تداوم برگزاری این نشست‌ها در رده‌های مختلف و استقبال از دیدگاه‌های مطرح شده در این دیدار، ضمن تبیین اهداف و راهبردهای ارتش در حوزه های گوناگون، در مورد موضوعات مطرح شده از سوی دانشجویان، با آن ها تبادل نظر و گفت‌و‌گو کرد.

انتهای پیام/

R1429/P1360/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخبار نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۸۹۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خیرین در خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جشنواره خیرین در ۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

سیدعلیرضا موسوی‌نژاد، امروز شنبه ۲۵ فروردین در نشست خبری شورای آموزش و پرورش با بیان اینکه در  جشنواره خیرین از ۳۱  خیر مدرسه ساز که در سال گذشته پروژه‌هایشان به اتمام رسیده است تجلیل و قدردانی خواهد شد، بیان کرد: وضعیت نیروی انسانی از ۱۴۸ هزار ۲۲۰ نفر در سال ۱۴۰۳و ۱۴۰۴ به ۱۹۰ هزار نفر خواهد رسید.

وی بیان کرد: میزان موالید در بازه نیمه دوم سال ۹۵ و نیمه اول سال ۹۶ تعداد ۱۷ هزار و ۸۹۸ نفر بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ شاهد ثبت نام ۱۹ هزار و ۲۸۲ دانش آموز پایه اول بودیم.

موسوی‌نژاد گفت: میزان موالید در نیمه دوم سال ۹۶ و نیمه اول سال ۹۷ تعداد ۱۶ هزار و ۸۱۰ نفر بوده است که در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ انتظار ثبت نام ۱۸ هزار و ۸۵ نفر پایه اول را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه ۵۶۰ نیروی خرید خدمات آموزشی داریم، اظهار کرد: مهم‌ترین مشکل برای نیروی انسانی وضعیت نقل و انتقالات است لذا باید به گونه‌ایی باشد که مازاد و کمبود در ایم حوزه وجود نداشته باشد.
وی بیان کرد: ۲.۹ درصد از دانش آموزان خراسان جنوبی در ۸.۴ درصد از مجموع کلاس‌های چند پایه با جمعیت کمتر از ۱۵ نفر مدارس ابتدایی دولتی تحصیل می‌کنند که نشان از پراکندگی بالای در استان دارد.

موسوی نژاد افزود: ورودی نیروی انسانی به آموزش و پرورش سال تحصیلی ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در بخش آموزشی هزار و ۴۳ نفر خواهد بود که ۱۶۸ نفر از افراد متعهد به خدمت (فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان) و ۸۷۵ نفر نیز از محل ماده ۲۸ است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در مهر ۱۴۰۳ خروجی از آموزش و پرورش استان سه هزار و ۲۳۲ نفر است در حالی که ورودی در همه بخش‌ها (آموزشی و تربیتی و....) تنها شامل هزار و ۴۸۰ نفر خواهد بود.

موسوی نژاد با بیان اینکه بیشترین آمار پذیرش مربوط به شهرستان طبس و بعد فردوس بوده است، اظهارکرد: از تاریخ ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین تعداد ۴۲ هزار و ۷۲۳ نفر در قالب هشت هزار و ۴۹۳ خانواده اسکان داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرلشکر موسوی: وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • سرلشکر موسوی: به تعدی دشمنان «پاسخی طوفانی» می‌دهیم
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • واکنش فرمانده ارتش به وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • برگزاری نشست ستاد ازدواج دانشگاهیان در بندرعباس
  • هشدار فرمانده کل ارتش به رژیم صهیونیستی در صورت اصرار براقدامات تجاوزکارانه
  • نشست هم اندیشی مدیران استانداری قم و فرماندهی انتظامی استان
  • برگزاری جشنواره خیرین در خراسان جنوبی