Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@22:56:42 GMT

ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۰۰۵

ولایت فقیه در عراق تدریس می‌شود

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی؛ اعضای مؤسسه فرهنگی البصیره عراق، با حجت‌الاسلام غلامرضا اباذری، رایزن فرهنگی ایران در بغداد دیدار و گفت‌وگو کردند.

در ابتدای این دیدار مسئول مؤسسه فرهنگی البصیره گفت: این مؤسسه به دنبال برگزاری دوره‌های آموزشی و علمی است كه در این مسیر نیازمند استفاده از تجربیات و حمایت‌های فرهنگی و آموزشی از طرف نهادهای جمهوری اسلامی ایران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از دوره‌های پراهمیت برای مؤسسه البصیره، آشنایی با ولایت فقیه و اندیشه‌ها و افکار مقام معظم رهبری است؛ چرا که رهبری نقش اساسی را در هدایت مردم داشته است.

وی گفت: در طول سال، چهل دوره آموزش عقائدی را مد نظر داریم که در آن دروس مختلفی برای آشنایی با مسائل اعتقادی و همچنین ولایت فقیه تدریس خواهد شد.

مسئول مؤسسه فرهنگی البصیره ادامه داد: امیدواریم این فعالیت‌ها در استان‌های بصره، نیسان و ناصریه عراق گسترش یابد تا علاقمندان به این دوره‌ها در آن مشارکت کنند.

وی افزود: یکی از مباحث مهم، بحث رسانه و تأثیر جنگ نرم در جامعه عراق است که ما نیازمند راهنمایی‌های جمهوری اسلامی ایران هستیم تا این راهنمایی‌ها را در برابر تلاش‌های دشمن به کار بندیم.

در ادامه این دیدار رایزن فرهنگی كشورمان در عراق گفت: آمادگی هر نوع همکاری مشترک با مؤسسه البصیره را داریم؛ اما باید برآورد یک‌ساله مؤسسه و نوع برنامه‌ها مشخص باشد تا در یک زمان‌بندی معین اجرایی شود.

وی تأكید كرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی ارائه كمك‌های معنوی و مشورت‌های راهبردی برای توانمندسازی مجموعه‌های فرهنگی عراق را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ولایت فقیه عراق تدریس قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه

ایسنا/همدان نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی پیام مشترکی صادر کردند.

متن کامل پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی نماینده ولی‌فقیه در استان و علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایات رژیم صهیونیستی به این شرح است:

«واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مواضع رژیم جعلی و منحوس صهیونیستی که در دفاع از عزت و عظمت ایران و اسلام و پاسخ به جنایت آشکار این جانیان بالفطره در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق انجام شد، به عنوان گامی نخست در انتقام خون سرداران شهید و مستشاران ایران اسلامی و محور مقاومت بود.  

بی‌شک نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همان افرادی هستند که در روایات ائمه معصومین (علیهم‌السلام)، تحت عنوان مردان بزرگ آزمایش‌های سخت در آخرالزمان از آن‌ها یاد شده است.  

واکنش موشکی و پهپادی به رژیم تروریست صهیونیستی با عنوان عملیات «وعده صادق»، سیلی محکم رزمندگان و فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به استکبار جهانی بود.

اینجانبان اقدام قهرمانانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاهیان دلاور انقلاب اسلامی را به مقام‌معظم‌رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهور حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و ملت شهیدپرور ایران‌اسلامی تبریک عرض می‌کنیم و از خداوند متعال پیروزی جبهه مقاومت را در نبرد با رژیم تروریستی صهیونیستی و حامیان آن مسألت داریم».

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ارتش خود را خدمتگزار مردم و سرباز ولایت می‌داند
  • همایش بین‌المللی معرفت و رسالت حسینی در کربلا برگزار می‌شود
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان در پی عملیات وعده صادق
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود
  • پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان و استاندار
  • پیام نماینده ولی‌فقیه و استاندار همدان در پی واکنش قهرمانانه موشکی و پهپادی سپاه
  • توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است
  • قدردانی نماینده ولیّ‌فقیه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • لزوم تدریس بسته عملیاتی حمله ایران به اسرائیل در مراکز آموزشی نظامی دنیا
  • ایران در برابر هیچ تجاوزی ساکت نمی‌نشیند