Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@03:00:10 GMT

پیشکسوتی که جای قراب به هیات مدیره استقلال می رود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۰۴۲

قرار است به زودی تکلیف هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شود و طبق معمول گفته می شود فقط یک پیشکسوت باشگاه در ترکیب جدید معرفی خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، اکبر عباسی ملکی و جواد قراب از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال به دلیل بحث بازنشسته بودن، از سمت خود استعفاء دادند. با استعفای این ۲، تنها حسن زمانی و امیرحسین فتحی در هیات مدیره ناقص استقلال باقی مانده‌اند و وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف سایر اعضا را مشخص کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبر می‌رسد که وزیر ورزش و اطرافیانش با چند نفر از پیشکسوتان صحبت کرده تا یکی از آنها جانشین قراب شود. قراب پیشکسوت استقلال بود اما به دلیل بازنشسته بودن، نمی‌توانست به کارش در هیات مدیره ادامه دهد. از آنجایی که سیاست وزارت ورزش این است که یک نفر از پیشکسوتان در هیئت مدیره حضور داشته باشند، با چند نفر صحبت کرده و قرار است به زودی نام یکی از آنها اعلام شود.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی

به گزارش خبرگزاری مهر ، نخستین نشست هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی به منظور بررسی برنامه اجرایی فدراسیون در سال ۱۴۰۳ به ریاست علی خلیلی رییس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شد و در پایان این نشست شهرام علم، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی و ناهیده جباری، سرپرست آکادمی فدراسیون به عنوان ۲ عضو جدید هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی معرفی و منصوب شدند.

کد خبر 6080865

دیگر خبرها

  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • مدیرعامل جدید خبرگزاری دانشجو معرفی شد
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسبقیان: سوم اردیبهشت مالکان استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود/ به دنبال حضور هیئت مدیره نیستیم
  • کناره‌گیری وزارت از اداره پرسپولیس و استقلال
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • کری مدیرعامل صنعت نفت برای قهرمانی پرسپولیس
  • سرمربی جدید تراکتور مشخص شد