Web Analytics Made Easy - Statcounter

 خبرگزاری فارس: در حالی که رژیم صهیونیستی از هفته گذشته عملیاتی در مرز با لبنان را آغاز کرده تا به زعم خود تونل‌های حزب‌الله را کشف کند «رونن منلیس» سخنگوی ارتش این رژیم طی اظهاراتی مدعی شد «میشل عون» رئیس‌جمهور ، «ژوزف عون» فرمانده کل ارتش و «سعد الحریری» نخست‌وزیر دولت پیشبرد امور لبنان مسئول فعالیت حزب‌الله در راستای خدمت به ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه «الشرق‌الاوسط» در خبری به نقل از منلیس نوشت: از جنگ 2006، 12 سال از آتش‌بس با لبنان گذشت، ما به ادامه آرامش تا 12 سال دیگر بلکه 20 یا 25 سال دیگر اهتمام داریم اما مصمم هستیم خطری امنیتی که تهدیدمان می‌کند، از بین ببریم. تونل‌ها بخشی از طرح هجومی آماده شده حزب‌الله تحت عنوان "اشغال الجلیل" است.

منلیس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا رژیم اسرائیل تهدیدات حزب‌الله برای اشغال الجلیل را جدی می‌گیرد و آیا امکانات و توانایی این موضوع را دارد؟ مدعی شد حزب‌الله توانایی این کار را ندارد اما رژیم صهیونیستی هم از چیزی نمی‌ترسد و خودش را برای پاسخ سخت آماده کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی تهدید کرد در صورتی مشاهده اقدامی از سوی حزب‌الله برای این موضوع –اشغال الجلیل- پاسخ آن را در ضاحیه بیروت خواهد داد، ضاحیه‌ای که در جنگ سال 2006 (33 روزه) مورد حملات صهیونیست‌ها قرار گرفت و مناطق زیادی از آن تخریب شد. وی افزود مسئولیت این امر فقط بر عهده حزب‌الله نیست بلکه رئیس‌جمهور، فرمانده ارتش، نخست‌وزیر مکلف و سایر سران لبنان نیز مسئول هستند؛ آنها از اقدامات حزب‌الله چشم پوشی می‌کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه (دیروز) به شهروندان لبنانی ساکن روستاهای هم‌مرز با فلسطین اشغالی هشدار داد به دلیل انفجار تونل‌های ادعایی حزب‌الله، خانه‌های خود را ترک کنند و مدعی شد رزمندگان حزب‌الله بدون اطلاع داشتن ساکنان روستاهای مذکور، از زیر خانه‌های آنها تونل‌هایی را به آن سوی شهرک «المطلة» در شمال فلسطین اشغالی حفر کرده که در صورت منفجر شدن آنها توسط ارتش، معلوم نیست چه بلایی بر سر آن افراد می‌آید.

منبع: فردا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • ۴ عملیات حزب‌الله علیه صهیونیست‌ها/ گنبدآهنین هدف قرار گرفت
  • مقام نظامی لبنانی: حمله احتمالی به رفح جبهه‌های مقاومت را شعله‌ورتر خواهد کرد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حزب الله هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین رزمندگان حزب‌الله
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • افشاگری مقام صهیونیست: «نتانیاهو» به دنبال آتش‌بس در غزه نیست
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد