Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش مرزداران فرهنگ انقلاب اسلامی که با حضور جمعی از پیشکسوتان فعال فرهنگی در سالن همایش اداره کل نوسازی مدارس استان گلستان برگزار شد گفت: امروز ما سه سپاه داریم که عبارتند از سپاه شهیدان ، سپاه پیشکسوتان و همین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:اگر در عملیات های کربلای 5 ، نهر خین به آن شکل خیره کننده پیروز شدیم به واسطه اینکه ، حوزه ی اندیشه و ایمان ما زیبا بود عمل ما هم زیبا شد.

معروفی مشکل بعضی ها را در همین حوزه ی اندیشه دانست و تصریح کرد: دعوای با نظام سلطه و حتی داعش بر سر همین حوزه ی اندیشه است ، زیرا در حوزه ی فیزیکی و زمینی که ما بر آنها چیره شده ایم اما همین فکر و اندیشه است که سالیان از آنها میماند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه در کشور ما هم فکر انقلابی در برابر فکر غیر انقلابی قرار می گیرد خاطر نشان کرد: با وجود همه ی مشکلات بخصوص در طی این 4 سال گذشته ، همه ی ما با هر گرایش فکری بر مبانی و اصول انقلاب پایبندیم و همه در یک جبهه قرار گرفته ایم.

وی محور و خورشید انقلاب اسلامی را امامین این انقلاب معرفی کرد و یادآور شد: انقلابی فکر کردن و انقلابی عمل کردن از تأکیدات بسیار زیاد امام خامنه ای است و ما هدفمان در طی این ماه برای ایجاد یک گفتمان در سطح استان بوده و در همین راستا تلاش کرده ایم.

معروفی تاکید کرد: ما با هیچ حزب و گروه و شخص خاصی دعوا نداریم و هر کسی مسیر انقلاب قدم بردارد دست یاری به سوی او دراز میکنیم و به فکر دوره های 4 یا 8 ساله نیستیم زیرا باید فکر انقلابی در کشور جاری و ساری شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما با مردم تعریف می شوند گفت: امام راحل(ره) فرموده اند که امت عصرحاضر در ایران از امت حجاز در عصر رسول الله(ص) هم بهترند ، شما به 8 سال جنگ تحمیلی نگاهی بیندازید ، اتفاق نیم روزه ی عاشورا 8 سال برای ما رخ داد ، کجای امت رسول الله پیدا میکنید خانواده ای با 5 شهید یا 3 شهید و با این همه مشکلات و سختی که در برابرمان است نه یک یا دوسال بلکه چهل سال پای آرمان های خود بمانند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالدران گفت: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، تقویت دانش معرفتی و عقیدتی و بالا بردن روحیه معنوی و انقلابی بسیجیان برای تربیت نسل انقلابی و جهادی است.
 حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج نامگذاری شده است، افزود: بیش از ۸۰برنامه به مناسبت این هفته توسط سپاه چالدران برگزار خواهد شد 
وی با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های محوری متنوعی پیش‌بینی و اجرایی می‌شود، گفت: تجلیل از مقام مربیان و هادیان سیاسی، برگزاری همایش حکمت مطهر، حضور در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و تجلیل از مربیان و اساتید سپاه و بسیج و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق تنها گوشه‌ای از اقتدار نظامی کشور
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • اسرائیل نمی‌تواند از قاعده تنبیه اشتباهاتش سالم بیرون برود
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • مهم‌ترین دلیل توفیق سپاه، بافت مردمی آن است
  • ۲ راهبرد ایران برای افزایش اقتدار و حرکت به سوی قله
  • همایش جهاد تبیین در شهرکرد