Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، فرماندار و رئيس شوراي تامين شهريار با اشاره به تشکيل کميته اضطرار براي انتقال زباله هاي جمع شده در شرق شهريار گفت : تمام اين زباله هاي انباشته شده ، از منطقه جمع اوري و به محل تجمع اصلي منتقل شد .
طاهري با بيان اينکه شهرداري باغستان بايد از ابتدا جلوي ورود خودروهاي حمل زباله تهران به اين منطقه را مي گرفت افزود : با عوامل خاطي و سود جويان براي به خطر انداختن بهداشت و سلامت مردم ، برخورد قاطع مي شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به اينکه شهرداري باغستان و شهرداري تهران در وقوع اين فاجعه زيست محيطي تقصير دارند گفت : از اين پس با هرگونه ورود غير مجاز و غير بهداشتي خودروهاي حمل زباله شهر تهران و شهرهاي ديگر به حريم شهرستان شهريار به شدت برخورد مي شود .
او با اشاره به اينکه الودگي ناشي از اين تخليه تا مدت ها بر منطقه وجود دارد افزود : نظارت دقيق و مستمر دستگاههاي مربوط بر عملکرد پيمانکاران حمل زباله مي تواند عامل مهمي براي جلوگيري از چنين فجايع زيست محيطي باشد . 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: خبرگزاری صداوسیما شهريار باغستان حمل زباله محيط زيست پاکسازي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تبریز طرح پاکسازی گسترده و خودجوش به مناسبت هفته سلامت و زمین پاک با هدف حمایت از پویش "امروز من، بدون کیسه پلاستیکی" اجرا شد.

رحمت الله کریم زاده اظهار کرد: پاکسازی اتوبان شهید کسایی اقدام مشترک بین مرکز بهداشت استان، حفاظت محیط زیست، شهرداری، هیأت‌های ورزش همگانی و گروه‌های دوستدار محیط زیست به انجام رسید.

وی هدف از این حرکت مشترک را تاکید بر لزوم توجه به زمین و آلودگی‌های ناشی از رهاسازی پسماند و زباله‌های پلاستیکی در محیط و فضاهای عمومی عنوان کرد که می‌تواند باعث به خطر انداختن سلامت جامعه و صدمات جبران ناپذیر به محیط زیست شود.

کریم زاده افزود: برگزاری این برنامه گسترده پاکسازی در حاشیه اتوبان شهید کسایی و محور اصلی مواصلاتی کلانشهر تبریز، تنها به منظور جمع آوری زباله نیست، بلکه حساس سازی و آموزش چهره به چهره با اولویت فرهنگ سازی برای جلوگیری از تولید زباله و پخش آن در طبیعت، رودخانه‌ها و محیط‌های شهری است.

کد خبر 6087462

دیگر خبرها

  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • پاکسازی ورودی شهر سراب به مناسبت هفته زمین پاک
  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • اتوبان کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی پاکسازی شد
  • پاکسازی اتوبان شهید کسایی تبریز از زباله‌های پلاستیکی
  • پاکسازی مناطق شمالی کرج از زباله ها