Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: عملیات عمرانی بقعه متبرکه و امامزادگان در استان ایلام در حال اجرا و نیازمند اعتبار است. ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام مرتضی عزیزی در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: در تلاش هستیم با انجام پروژه‌های عمرانی زیربنای بقاع متبرکه و امازادگان استان ایلام را افزایش دهیم که در حال حاضر بسیاری از این اماکن در حال بهسازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: کار بازسازی امامزاده عباس(ع) شیروانکه از سال 77 آغاز شده است نیازمند اعتبار یک میلیارد تومانی است تا این بازسازی به اتمام برسد و در این راستا نیازمند کمک دولت و خیرین استان ایلام هستیم که مانند سایر اقدامات خیر اندیشانه خود به این مهم نیز توجه داشته باشند و ما را در به اتمام رساندن یاری کنند.

بقاع متبرکه و امامزادگان استان زنجان بهسازی می‌شوند 15 پروژه عمرانی در بقاع متبرکه استان اردبیل تکمیل می‌شود امامزادگان با قابلیت گردشگری شناسایی می‌شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام با اشاره به اینکه بهسازی بقاع متبرکه و امامزادگان استان ایلام  توسط کمک‌های مردمی انجام می‌شود، تصریح کرد: در راستای تبدیل بقاع متبرکه و امامزادگان به قطب فرهنگی استان  ایلام  با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی پروژه‌های عمرانی که یکی از اقدامات زیرساختی برای تحقق این هدف است انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیربنایی امازادگان و بقاع متبرکه از جمله اقدامات زیرساختی برای تبدیل شدن این اماکن به قطب فرهنگی استان ایلام است، ابراز کرد: بسیاری امامزادگان و بقاع متبرکه موجود در استان ایلام  کوچک بوده و گنجایش جمعیت کثیر مردم برای اجرای برنامه‌های گوناگون در مناسبت‌ها را ندارند.

عزیزی با بیان اینکه بودجه اداره اوقاف برای انجام پروژه‌های عمرانی کم است گفت: دست نیاز اداره کل اوقاف به سوی خیرین است تا ما را در اجرای رسالت خود یاری کنند و در امر توسعه زیرساخت‌های امامزادگان کمک لازم در حد وسع و توان داشته باشند.

انتهای پیام/ح

R7718/P1357/S6,52/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام

                                                                                     

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ محمدحسن نامی در حاشیه بازدید از مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی سطح شهر ایلام با اشاره به اینکه معاون اول رئیس جمهور با رایزنی استاندار ایلام برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام ۱۸ هزار میلیارد ریال اعتبار در ۲ بخش اختصاص داده است،، اظهار داشت: در طرح جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام نیز یک بودجه و اعتبار ویژه در نظر گرفته خواهد شد که با اجرای آن، برای نیم قرن آینده مسیل‌ها و گذرگاه‌های آبی در سطح شهر ایلام ماندگار شده و مشکل خاصی در این زمینه نداشته باشد.

وی در ادامه افزود: ساماندهی مسیل‌های سطح شهر ایلام در راستای اجرای طرح جامع، ماندگار و پایدار در سطح این شهر نیازمند بررسی و تحقیق کامل دارد.

نامی همچنین با بیان اینکه امکان تلفیق این کانال‌ها و مسیل‌ها از سرچشمه در سطح شهر ایلام نیازمند تدوین نقشه جی. آی. اس است، عنوان کرد: میزان شیب در سطح شهر ایلام مشخص کننده ساختار ساختمانی در سطح این شهر است و همین امر نیز نیازمند این است که با بررسی‌های لازم میزان شیب در این شهر مشخص شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه شیبی که در سطح شهر ایلام وجود دارد برای این شهر یک حُسن است، تصریح کرد: اگر بستری که آب از آن عبور می‌کند و شیب آن پایدار باشد، مشکلی وجود نخواهد داشت، اما اگر بستر شسته شده باشد بسیار خطرناک است چرا که شیب، سرعت فرسایش بستر مسیل‌ها و اطراف آن را بیشتر می‌کند که این امر نیز مستلزم اقدام مهندسی مناسب و ساخت و ساز‌ها در سطح شهر دارد.

نامی بیان کرد: در این راستا می‌شود که از لوله‌هایی که مقاومت بیشتری دارند و در کشور تولید می‌شود استفاد شود به سرعت کار انجام خواهد شد و زمان کمتری را برای احداث خواهد برد.

وی افزود: راه دیگر این است که از نیم دایره‌های مسلح استفاده شود که پیوستگی لازم را هم دارد و این راهکار‌ها نیز بر اساس بررسی‌هایی که روی نقشه جی آی اس انجام خواهد شد، مشخص می‌شود.

نامی با تاکید بر اینکه اقدام یکپارچه و جامع در راستای ساماندهی مسیل‌ها در سطح شهر ایلام ضروری است، گفت: نقشه جامع جمع آوری آب‌های سطحی شهر ایلام شامل ۲۴ شاخص استاندارد باید تهیه شود که این موضوع در ساخت و ساز ماندگار مسیل‌ها در سطح شهر ایلام کمک خواهد کرد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور ابراز کرد: لازم است که در طرح جمع آوری آب‌های سطح شهر ایلام، نقشه حد مجاز بستر و حرائم این کانال بر اساس متراژی که در نقشه اصلی شهر مشخص شده است رعایت شده و ابتدا و انتهای کانال‌ها نیز باید هم عرض باشد.

دیگر خبرها

  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • اختصاص اعتبار برای ساماندهی مسیل‌های شهر ایلام
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ۳ پروژه سفر دولت به لرستان در حوزه آب نیازمند اعتبار هستند