Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از خبرگزاری فرانسه از مسکو؛ پیشتر گزارش هایی منتشر شد دال بر این که کاربران وابسته به روسیه در شبکه های اجتماعی در حال فعالیت برای دامن زدن به این اعتراضات هستند.

تایمز The Times انگلیس روز شنبه گزارش داد صدها حساب کاربری وابسته به روسیه تلاش کرده اند این ناآرامی ها را تشدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه به نقل از یک شرکت امنیت سایبری اعلام کرد این افراد، تصاویری را منتشر کرده اند که ظاهرا نشان می دهد معترضان زخمی شده اند ولی این عکس ها در واقع در دیگر مکان ها گرفته شده است. برخی منابع روز یکشنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه خاطر نشان کردند مقامات فرانسوی بررسی این گزارش ها را آغاز ولی در عین حال اعلام کرده اند اظهارنظر درباره این ادعاها بسیار زود است.

دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد روسیه معتقد است هر آن چه دارد اتفاق می افتد، منحصرا جزء امور داخلی فرانسه است. ما در امور داخلی هیچ کشوری از جمله فرانسه مداخله نکرده ایم و قصد نداریم مداخله کنیم. گزارش های مغایر این مسئله، چیزی به غیر از افترا نیست.
وزارت دادگستری آمریکا یک شرکت روس را به مداخله در انتخابات کنگره در ماه نوامبر و انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 که دونالد ترامپ در آن به پیروزی دست یافت، متهم کرده است ولی مسکو این مسئله را تکذیب می کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: روسیه فرانسه ضد سرمایه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه

مردم یک روستا در هند برای رای دادن در انتخابات سراسری به سمت شعبه اخذ رای می روند./ خبرگزاری فرانسه بازدید نخست وزیر انگلیس از کارخانه ایرباس در "هرتفوردشایر" انگلیس/ PA بازدید وزیر خارجه انگلیس از یک مدرسه آموزش زبان انگلیسی در پایتخت مغولستان/ خبرگزاری فرانسه دستگاه خنک کننده هوا در شهر داکا بنگلادش/ نورفوتو حمله اسرائیل به خانه های مسکونی مردم در جنوب لبنان/ خبرگزاری فرانسه ساحل شهر رفح در جنوب نوار غزه/ خبرگزاری فرانسه مهاجرت تابستانه فلامینگوها به دریاچه ای در شهر آنکارا ترکیه/ خبرگزاری آناتولی تظاهرات مخالفان در مقابل کاخ ریاست جمهوری آرژانتین در شهر بوینوس آیرس علیه سیاست های اقتصادی دولت/ آسوشیتدپرس شعار نوشته شده روی دیوار پله های ورودی دانشگاه جورج داشنگتن در پایتخت آمریکا از سوی دانشجویان حامی فلسطین: "جو بایدن کودک کُش"/ زوما دستگیری معترضان حامی فلسطین در پایتخت آمریکا/ زوما مراسم رژه سالانه " سیک ها" در شهر نیویورک آمریکا/ زوما حضور یهودیان ضدصهیونیست در تظاهرات هفتگی حامیان فلسطین در شهر لندن/ زوما تیمی از کارشناسان خارجی، بمب بزرگ منفجر نشده ای را که توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل به اردوگاه "نصیرات" در مرکز نوار غزه پرتاب شده را بازرسی می کنند./ APA رقصنده سنتی نقابدار در یک جشن سنتی در کاتماندو نپال/ زوما اردوگاه آوارگان جنگ داخلی سودان در کشور همسایه چاد/ گتی ایمجز خشک کردن ماهی در ساحل سنگال/ رویترز کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا

دیگر خبرها

  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • تصویرنگاری نرم از مداخله‌گرایی آمریکا
  • شست و شوی مغزی کودکان روسیه و مهیا کردن آنها برای جنگ/آموزش و پرورش در خدمت اهداف حکومت
  • تغییر مجدد معادلات جنگ اوکراین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • دانشگاه «سوربن» فرانسه در دست حامیان فلسطین
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه