Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-25@14:13:00 GMT

همه می‌خواهند «سروش رفیعی» باشند!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۳۳۴

همه می‌خواهند «سروش رفیعی» باشند!

رویداد۲۴ فرشاد احمد زاده به تازگی در مصاحبه ای پیشکسوتان را به باد انتقاد گرفته و گفته هواداران می‌توانند از جدایی او ایراد بگیرند اما پیشکسوتان چنین حقی ندارند!

با این حال، موضوع بازگشت فرشاد احمدزاده، داستان پیچیده‌ای دارد، برخی از کسانی که در سال‌های گذشته به پرسپولیس بازیکن داده‌اند، تلاش می‌کنند تا اشتباه خود در جدا کردن این بازیکن از لیست خالی سرخپوشان را جبران کرده و او را دوباره به پرسپولیس برگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نزدیکان به باشگاه برای ما تعریف کرد: «آن‌ها برای برانکو شرط گذاشته‌اند اگر فرشاد را برگرداند، حاضرند بازیکنان دیگری را هم به او معرفی کنند در غیر این صورت برای پرسپولیسی‌ها در فصل نقل و انتقالات، اختلال ایجاد می‌کنند؛ این عده به برانکو گفته‌اند چطور توانستی به راحتی، سروش رفیعی را ببخشی و او را برگردانی؛ با همان شکل و سیاق هم باید فرشاد احمدزاده به تیم برگردد!»

به نظر می‌رسد همچنان برانکو باید دردسر‌های بازگشت سروش به تیمش را تحمل کند.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 فرشاد احمدزاده فوتبال سروش رفیعی پرسپولیس ورزش برانکو تیم باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم

آفتاب‌‌نیوز :

با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و بعد از شادی گل منشوری دانیال اسماعیلی فر، این بازیکن یک بازی از همراهی تیمش محروم شد. این درحالی است که بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی و مقابل آلومینیوم برگزار خواهد شد و خیلی‌ها فکر می‌کردند دانیال در این بازی غایب است. با این حال در حکم کمیته انضباطی آمده این بازیکن در لیگ برتر محروم است و بازی حساس مقابل سپاهان را از دست خواهد داد. دیداری که برای پرسپولیسی‌ها بسیار مهم خواهد بود و آن‌ها یکی از بهترین‌های خود در نیم فصل دوم را در اختیار نخواهند داشت.

وحدت هنانوف و فرشاد فرجی دو بازیکنی هستند که توانایی بازی در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس را دارند و یکی از آن‌ها جانشین اسماعیلی فر در بازی با سپاهان خواهند شد. هنانوف مدت‌ها مصدوم بوده و برای پرسپولیس به میدان نرفته است. این بازیکن چند پسته چند روزی است که به تمرینات پرسپولیس برگشته، ولی هنوز شرایط بازی کردن از ابتدا را ندارد. از همین رو اوسمار سرمربی پرسپولیس از کادر پزشکی تیمش درخواست کرده که این بازیکن را هر طور شده برای بازی با سپاهان آماده کنند تا در صورت لزوم از وحدت در سمت راست خط دفاعی پرسپولیس استفاده شود.

گفتنی است در صورتی که وحدت به این بازی نرسد، فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست قرمز‌ها به میدان خواهد رفت و جانشین دانیال خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛ رضا اسدی و فرشاد احمدزاده به پرسپولیس می‌رسند
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم