Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@07:03:43 GMT

رگبار پسر روی پدر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۳۵۷

فرمانده انتظامی استان بوشهر از قتل یک مرد در دشتستان توسط پسرش خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار خلیل واعظی یکشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ۲۰ روز قبل مردی ۵۳ سال دریکی از روستاهای وحدتیه دشتستان نیمه های شب در حیاط منزلش با شلیک چندین گلوله کلاش از پشت بام همسایه به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی دشتستان و تشکیل تیم ویژه ای بررسی این حادثه از چندین منظر آغاز شد.

فرمانده ارشد پلیس استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به ارتباط مقتول با پرونده دستگیری چند متجاوز به عنف و سارق مسلح که حدود شش سال قبل منجر به اجرای حکم اعدام شده بود شایعاتی در خصوص ارتباط این حادثه با پرونده اعدام مطرح شد.

وی تصریح کرد: برخی از افراد به امید انحراف مسیر تحقیقات پلیس و ایجاد مانع در کشف حقیقت آگاهانه به این شایعات دامن می زدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطر نشان کرد:تحقیقات میدانی، بررسی های علمی و هوشمندانه کارآگاهان دایره جنایی پلیس آگاهی دشتستان با جمع آوری ادله و مدارک مستند ضمن اثبات بی اساس بودن این شایعات پلیس را هر لحظه به مظنونین اصلی نزدیک تر می کرد.

سردار واعظی گفت: پس بررسی چندین و چندباره مدارک جمع آوری شده و مرور ادله مطرح شده بوسیله کارآگاهان نهایتا فرزند ۱۹ ساله مقتول به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد .

وی اظهار داشت: متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به قتل پدرش علت آن را اختلاف خانوادگی و بی توجهی مقتول به همسرش (مادر متهم )عنوان کرد.

به گفته فرمانده انتظامی استان بوشهر، اسلحه کلاش بکار رفته در این حادثه کشف و ۳ نفر متهم دیگر که ضمن همکاری با مقتول سعی در ایجاد انحراف در مسیر پرونده داشتند نیز دستگیر شدند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند

 سرهنگ حسین باباپور  اعلام کرد: در پی ارجاع چندین فقره گزارش و شکایات مردمی مبنی بر فروش و توزیع مواد مخدر در جنوب شهر تهران پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه این پلیس رسیدگی به موضوع را دردستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از چندین روز تحقیقات فنی مشخص شد این زوج جوان سابقه دار به تازگی با مراجعه به مرز‌های شرقی کشور مقادیر قابل توجه‌ای مواد مخدر را تهیه و قصد دارند از طریق محور‌های مواصلاتی آن را به پایتخت منتقل و توزیع کنند.

سرهنگ باباپور ادامه داد: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهمان و شناسایی مسیر حرکتشان در یکی از شهر‌های استان کرمان، بدین ترتیب شمارش معکوس برای دستگیری آنان آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: با تجمیع اطلاعات بدست آمده موضوع به مقام قضائی منعکس و دستور بازداشت متهمان صادر و در ادامه ماموران پس از چندین شبانه روز رصد و پایش دقیق، بامداد روز گذشته موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را قبل از ورود به پایتخت دستگیر و در بازرسی از آنان ۱۴ کیلوو ۷۰۰ گرم شیشه و سه کیلوگرم هروئین کشف کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی برای ادامه سیر مراحل قانونی به مقام قضائی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • پرورش ماهیان گرمابی در دشتستان از طرح‌های اولویت‌دار شیلات است
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • قتل مدیرعامل یک شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • قتل مدیرعامل شرکت با ۳۷ ضربه چاقو
  • کشف ۱۷ کیلوگرم تریاک از مخفیگاه قاچاقچی سابقه‌دار
  • زوج قاچاقچی با ۱۷ کیلو شیشه و هروئین دستگیر شدند
  • قتل زن معمار با ۳۰ضربه چاقو + جزئیات هولناک