Web Analytics Made Easy - Statcounter

رنجکش گفت: وظیفه اصلی شورای ورزشی بسترسازی برای پویایی فعالیت‌های ورزشی درشهرستان آستارا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، « یونس رنجکش » امروز(دوشنبه، ۱۹ آذر) در چهارمین جلسه شورای ورزش این شهرستان که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: پویایی مختص زمینه خاصی نیست بلکه با برنامه‌ریزی در تمامی ابعاد باید تلاش‌ها را به سمت حرکت‌های پویا و جهش زا در زمینه زیرساخت‌ها و برنامه‌های ورزشی متمرکز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در کنار ورزش قهرمانی توجه به ورزش‌های همگانی برای عموم جامعه نقش مهمی در تولید نشاط اجتماعی دارد، افزود: این نشاط موجب تحرک بیشتر و کمک به حفظ سلامت جامعه و بهداشت روانی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: با توجه به تصمیماتی که در این شورا از یک سال گذشته تاکنون گرفته شده است هم در زمینه پیگیری امکانات زیر ساختی همچون تکمیل پروژه‌های عمرانی، ورزشی و هم در ابعاد بسترهای حمایتی از تیم‌های ورزشی حرفه ای و فعالیت های ورزش همگانی و عمومی برغم محدودیت های منابع با امکانات شهرستانی اقدامات خوبی انجام شده است.

 

عالی ترین نماینده دولت در بندر آستارا تصریح کرد: تیم‌داری حرفه‌ای کاری سخت و نیازمند برنامه‌ریزی جامع در تامین منابع مناسب است که باید با پشتیبانی‌های لازم از ظرفیت‌های موجود استفاده شود.

 

وی افزود: موفقیت های تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا در چند ماه اخیر در مسابقات فوتبال نشانه آن است که استعدادهای ورزشی در شهرستان داریم اما باید شناسایی، پرورش و حمایت و هدایت شوند.

 

رنجکش ضمن تشکر از فعالیت‌های تیم فوتبال شهرداری آستارا و تبریک موفقیت‌های آنان خواستار توجه جدی به حمایت از این تیم از طریق پشتیبانی‌های بخش خصوصی شد.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه رییس اداره ورزش و جوانان گزارشی از اقدامات انجام گرفته توسط شورای ورزشی را ارائه داد و خواستار حمایت از برنامه‌های ورزشی در دهه فجر شد.

 

تجلیل از بازیکنان و کادر تیم فوتبال شهرداری بندر آستارا پایان بخش جلسه شورای ورزش در شهرستان آستارا بود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد خراسان جنوبي حسن روحانی روحانی استان سمنان استان بوشهر اردبیل روزنامه های اصفهان روزنامه ها پویایی سلامت جامعه شورای ورزش بندر آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو شورای وحدت درباره اهمیت وحدت در مجلس دوازدهم بیان کرد: معتقدم که رهبر معظم انقلاب تذکر هوشمندانه ای را مطرح کردند مبنی براینکه بعد از مشخص شدن ترکیب فعلی مجلس از موضع گیری و صحبت های اختلاف بر انگیزانه باید جلوگیری شود .

وی ادامه داد: معتقدم مجلس دوازدهم پرتنش و چالشی خواهد بود و اولین اقدامی که بر این نوع تحلیل صحه گذاشت صحبت آقای رسایی بود که اینها رسالت خطیر نمایندگی را دچار آسیب خواهد کرد و مجلس باید در کمال آرامش به وظایف خود عمل کند و امیدوارم که این توصیه به گوش گرفته شده باشد و از صحبت های تفرقه برانگیزانه جلوگیری شود تا به وظایف خود برسد.

عضو شورای وحدت تاکید کرد: هرکسی رئیس مجلس شود قطعا همکاری خواهیم کرد و همینطور که از اسم شورای وحدت بر می آید مهمترین هدف ما وحدت است نه به این معنا که از ما کسی رئیس شود. بلکه انتخاب رئیس حق نمایندگان است و هرکس انتخاب شود باید همه کمک کنند تا به احسن وجه مجلس را مدیریت کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد
  • هر کسی رئیس مجلس شود شورای وحدت با او همکاری می‌کند
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • آغاز جشنواره فرهنگی، ورزشی بازی‌های بومی محلی شهرستان لردگان
  • واگذاری روابط حاکم بر اقتصاد به مردم شرط تحقق مشارکت مردمی در تولید
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور