Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@16:32:44 GMT

دیدگاه های مدرن امروزی روزنامه نگاران مدیون احمدرضا دالوند

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۴۸۳

‍‍‍‍‍‍

رکنا: صنف روزنامه نگاران روشنفکر بودن و دیدگاه های امروزی را مدیون مرحوم دالوند هستند.

حجم ویدیو: 16.51M | مدت زمان ویدیو: 00:02:29

حسین نوروزی طراح و گرافیست درباره مرحوم احمدرضا دالوند هنرمند Artist و گرافیست برجسته کشورمان گفت: در این سال ها که ایشان را می شناسم احساس کردم نسبت به دیگر هنرمندان شخصیت خاصی داشت و به عنوان یک فرد حرفه ای درس های زیادی از ایشان آموختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا افزود: نسبت به کار و آثار هنری اش غیرت حرفه ای خاصی داشت و در کار گرافیکی، تصویر سازی و هر موضوع هنری که وارد می کند نگاهی عمیق داشت و سطحی نگری در کار وی جای نداشت.

این گرافیست در ادامه تصریح کرد: دقت و اندیشه در عمیق یک موضوع مهم را از ایشان آموختم و کمتر توجه کردن به ظواهر یک موضوع از خصلت های بارز وی بود. مرحوم دالوند یکی از افراد تاثیرگذار در روزنامه های کشور به روزنامه ایران بود که در دهه 80 روزنامه ها را متحول کرد تا شکل امروزی به خود بگیرند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صنف روزنامه نگاران روشنفکری و دیدگاه های امروزی را مدیون ایشان هستند. صدافسوس که خیلی زود جامعه فرهنگی از علم و دانش این هنرمند بزرگ محروم شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز

منبع: رکنا

کلیدواژه: هنرمند Artist هنرمندان روزنامه هنرمند ایران علم و دانش خبرنگار روزنامه ساعت عکس مرد ساعت زن زندگی دستگیر شد کودک تهران زن جوان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • دیدگاه‌های متعدد در اسلامی‌سازی علوم انسانی بررسی شد
  • تهیه کننده نون خ سریال جدید می‌سازد
  • دیدگاه‌های انتخاباتی برخی کاندیداهای مجلس دوازدهم: مردم باید قوی شوند
  • (ویدئو) پاسخ‌های عجیب احمدرضا عابدزاده به سوالاتی درباره غذا
  • 18 چرخ با ظاهری جدید و مدرن: ببینید چه تغییری کرده‌اند!
  • حوزه علمیه مدیون امام جعفر صادق (ع) است
  • دیدگاه علما و روحانیون شیعه و سنی کردستان در مورد امام صادق(ع)