Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پدید آورنده و بقای انقلاب اسلامی مردم هستند گفت: برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب رنگ بوی فاطمیه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،حجت الاسلام«مجتبی اشجری»، امروز (دوشنبه، ۱۹ آذر) درستاد هماهنگی برگزاری برنامه‌های دهه فجر شهرستان رشت درسالن اجتماعات فرمانداری این شهر اظهار کرد: انقلاب اسلامی با خون شهدا  و وحدت ملت ایران شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه چهلمین سالگرد انقلاب باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برپاشود، گفت: چهل در آیات و روایات علامت کمال و استواری است.

 

وی ادامه داد: علی رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان علیه کشور و نظام، انقلاب اسلامی تاکنون پا بر جا ایستاده و چهلمین سال پیروزی را جشن خواهد گرفت.

 

اشجری افزود: دشمنان انقلاب اسلامی بر این باور بودند که هیچ‌گاه ملت ایران در برابر این توطئه‌ها و تحریم‌ها دوام نخواهد آورد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان ادامه داد: اما به فضل الهی با وجود تحریم‌ها، گرانی‌ها و نامهربانی‌ها  مردم برای دفاع از انقلاب و نظام همواره در صحنه حضور داشته و دارند.

 

وی به ویژگی‌های انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بارزترین ویژگی انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است، مردم پدیدآورنده و سبب بقای انقلاب بودند، در واقع مردم سرمایه انقلاب اسلامی هستند.

 

اشجری با تاکید بر اینکه در مقابل تجلی حضور مردم در صحنه‌ها مسئولان وطیفه خطیری برعهده دارند، گفت: ارائه خدمت شایسته بهترین وظیفه ای است که همگان از مسئولان نظام انتظار دارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به تشکیل شورای سیاست‌گذاری راهبردی انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این شورا در مرکز 22 کارگروه و در استان‌ها 14 کارگروه دارد.

 

 وی اضافه کرد: در این راستا نیز ستاد اجرای و هماهنگی بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب با تشکیل  18 کمیته فعال شده است که برنامه‌های جشن انقلاب را تدارک خواهند داد.

 

اشجری با تاکید بر اینکه برنامه‌های دهه فجر امسال با رنگ و بوی فاطمی برگزار می‌شود، گفت: از مساجد و تکایا در ایام فاطمیه برای اجرای هر چه بهتر و با کیفیت‌تر برنامه‌های  دهه فجر بهره گرفته شود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به فضای مجازی اشاره و خاطرنشان کرد: امروزه فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و از این ظرفیت باید بهره‌های لازم  در اجرای برنامه‌ها گرفته شود.

 

وی با اشاره به اینکه جامعه هدف برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر شناسایی شود، اظهار کرد: در قالب هنر اثر ماندگار خواهد شد پس با جلوه‌های هنری با مخاطبان ارتباط برقرار کنید.

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد معاون اول رئیس جمهور بجنورد خراسان شمالی معلولان اصفهان استان سمنان عربستان بندرعباس سفر ایام فاطمیه دهه فجر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با بیان اینکه توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست، گفت: پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم‌افزایی فکری، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری صبح امروز در دومین گردهمایی منطقه‌ای ائمه‌جمعه کشور با موضوع "عهد حضور2" با حضور استان‌های مازندران، گلستان و خراسان شمالی به میزبانی استان گلستان با اشاره به اینکه پیام اجلاسیه منطقه‌ای، وحدت است و معنایش این است که باید هم افزایی فکری ، برنامه ای و امکاناتی شکل بگیرد اظهارداشت: بصیرت مردم استان گلستان و علما و روحانیون شیعه و سنی این استان در وحدت و اتحاد زبان‌زد بوده و می‌تواند الگوی عملی خوبی برای دیگر استان‌ها باشد‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور تاکید کرد: یکی از اولویت‌های مهم شورای سیاست‌گذاری کشور در برنامه‌ها و فعالیت‌های خود و همچنین تشکیل گردهمایی‌های منطقه‌ای، ایجاد وحدت، همگرایی و وفاق بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است و ارتقاء مسائل سیاسی، اجتماعی و ارتقاء جامعه از منظر اخلاقی، مهم‌ترین مسئولیت ائمه‌جمعه شیعه و سنی کشور است و درک این مسئولیت خطیر و به انجام دادن آن، مسئولیت بسیار بزرگی است.

علی‌اکبری  تصریح‌کرد: هدف از برگزاری این گردهمایی‌ها، بهره‌مندی از همگرایی، همفکری و تجربیات یکدیگر در ماموریت‌های مشترک، به‌روز شدن متناسب با شرایط جامعه و نیازهای جامعه و در نتیجه تولید محصولات خوب برای ادامه مسئولیت بزرگ ما در جهات مختلف فکری، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و پیام تشکیل این گردهمایی‌ها، وحدت، وفاق، همدلی بین ائمه‌جمعه کشور در راستای اهداف مشترک توحیدی و الهی است‌.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه‌جمعه کشور با اشاره به وحدت علما و ائمه‌جمعه شیعه و سنی استان گلستان تاکید کرد: وحدت و وفاق می‌تواند زمینه بسیار خوبی برای تحقق اهداف و برنامه‌های دولت سیزدهم باشد و شاهد رشد و پیشرفت در گلستان هستیم و این پیشرفت، رشد و توسعه بدون وحدت، وفاق و همگرایی بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نخواهدبود.

حاج علی اکبری تاکید کرد: با خردمندی و بصیرت مثال زدنی شاهد تحقق و توسعه وحدت میان شیعه و سنی در استان گلستان هستیم که باید الگویی برجسته برای همه کشور باشد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، جریان‌سازی فرهنگی است
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • توجه به نسل جوان اولویت تمام برنامه‌های تبلیغات اسلامی باشد
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست