Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه 9دی یادآور یک روزی است که به صورت خودجوش جامعه‌ی ما حماسه آفرید، گفت: ولایت فقیه رمزماندگاری و استواری ایران اسلامی است به گزارش بلاغ، آیت الله علی معلمی در جلسه ستاد گرامیداشت حماسه مردمی 9 دی با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه شهرستان قائمشهر با اشاره به هوشیاری و توکّل امام برای احیاء امر امامت و ولایت، اظهار کرد: امام راحل در پاسخ به آنانی که برای به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران ناامید بودند می‌فرمود: ما چه کار داریم به شدنی بودن یا نبودن موفقیت در حرکت انقلاب، ما باید به وظیفه مان عمل کنیم؛ نتیجه با خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اگر میدان داری امام راحل نبود، این موفقیت ها به ثمر نمی نشست. این نهضت های ملی که جلوتر هم بوده ؛ نهضت مشروطیت بوده ، با آنکه سابقه ی دینی هم داشت ، اما به چه روزگار بدی مبتلا شده و چه انحرافی پیدا کرد. نهضت ملی شدن صنعت نفت و تلاش دکتر مصدق یا همین جریانات نهضت آزادی جبهه ی ملی ؛ خب آنها نیز مبارزه می‌کردند؛ مگر به حرف اینها سراسر کشور به صحنه می آمدند؟ خیر. بلکه سرتاسر کشور به امر امامت و ولایت به صحنه آمدند و انقلاب در سایه ی پرچم داری ولایت پیروز شد و در جنگ تحمیلی ،با این همه خسارت و خرابی، کل استکبار پشت دشمن ایستاده بودند اما شکست خوردند.

امام جمعه شهرستان قائم شهر بیان کرد: اگر نبود برکت ولایت و امامت ، کجا می شد مقابله کرد با دشمنان، تا کجا می شد دشمن را وادار به عقب نشینی بکنیم؟ الان هم می‌دانید ، تمام عوامل استکبار ایستادند که این عمود خیمه ی انقلاب را بشکنند و اگر هم نتوانستند بشکنند، آسیب رسانند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به شیوه های مختلف در هر جریان اجتماعی و سیاسی که پیش می آید ولی‌امر رهنمودی دارد که به خیر کشور، جامعه و همه ی اقشار سیاسی است، بعضاً متهم می‌کنند و این اتهام ناصواب که «رهبری مثلاً فلان جناح را تقویت و فلان جناح را تضعیف میکند » خود این حرف از شگردهای دشمن است برای تخریب و تضعیف ولایت است.

این مسئول با اشاره به اینکه همه مردم برای رهبری یکسانند در صورتی که درست عمل کنند، تصریح کرد: همه از دیدگاه رهبری ممکن است منفور بشوند، اگر خدای ناکرده بد عمل کنند، چه راستی چه چپی ، چه اصلاح طلب و چه اصول گرا، اینها تعبیراتی است که  از جانب دشمن برای فریب بیان می‌شود. آنچه برای رهبری مطرح است، سلامت و صداقت و درست عمل کردن افراد خواهد بود، چه تحت عنوان اصول گرا و چه تحت عنوان اصلاح طلب و آنچه مهم است دیانت و اعتقاد و باورمندی افراد است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قائم شهر در ادامه گفت: نهم دی یادآور یک روزی است که به صورت خودجوش جامعه‌ی ما حماسه آفرید که حقیقتاً جامعه ی ما از همه مسئولان جلوتر حرکت می‌کند. در شهرستان قائم شهر، 9 دی نَه، بلکه هشتم دی به پاخاست؛ یعنی، یک روز جلوتر از سایر نقاط کشور که این نشان از بصیرت بالای ملت انقلابی ایران است.




انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به انجام عملیات وعده صادق، گفت: اگر دشمن خباثت کند، اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، سردار علی فدوی در آیین اجلاسیه شهدای شهرستان باشتف اظهار داشت: در عملیات وعده صادق با قدرت، محکم و با اطمینان عمل کردیم و این یک رویه شد و اگر دشمن از این نوع خباثت‌ها کند اقدامی بسیار بزرگتر انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه 15 مهرماه سال گذشته آمریکایی‌ها آمدند و فرماندهی را بر عهده گرفتند، عنوان کرد: اگر آمریکا و دیگر خبیثان دنیا رژیم صهیونیستی را همراهی نمی‌کردند، تا الان نبودند.

فدوی با بیان اینکه یکی از تبلورهای خاص باطل درست کردن رژیم غیرقانونی، غاصب، کودک‌کش در قلب کشورهای اسلامی برای خباثت و تامین منافع خود بوده است، عنوان کرد: این رژیم غاصب رفت کنسولگری ما را زد و عزیزان ما را شهید کرد و امام خامنه‌ای 3 بار فرمودند حتما تنبیه می‌کنیم و‌ ما پرقدرت تنبیه کردیم که همه عالم دیدند.

وی ابراز کرد: بزرگترین پایگاه هوایی رژیم غاصب را زدیم و البته امپراطوری رسانه‌ای شیطان بزرگ و غرب تلاش کردند در یک سانسور همه جانبه اخبار بیرون نیاید، اما کم کم تصاویری که مردم گرفته بودند بیرون آمد و بزرگی این عملیات را دنیا مشاهده کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به روند تشکیل حکومت اسلامی در ایران توسط حضرت امام خمینی(ره) بیان کرد: بیش از 36 سال است که مقام معظم رهبری امامت انقلاب را بر عهده دارد و ما را رهبری دائمی می‌کند که به بهترین شکل ممکن عمل کنیم.

فدوی با اشاره به اینکه شهیدان بهترین و قوی ترین ادله برای انجام کارهای بزرگ هستند، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن جمعیت و جغرافیای کم در کشور بیش از دو هزار شهید تقدیم انقلاب کرد که باید دائم یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم که خودمان بهره ببریم.

وی با تاکید بر اینکه وزیر خزانه‌داری آمریکا و مسئول فعلی جنگ گفته ما تاکنون نتوانسته‌ایم در مقابل ایران یک پیروزی به دست بیاوریم و همواره شکست خورده‌ایم، ادامه داد: این به خاطر پایداری، صبر و استقامت همه مردم است و این مسیر باید ادامه یابد تا همه مشکلات حل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • فدوی: دشمن خباثت کند اقدامی بزرگتر انجام می‌دهیم
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند