Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-03-29@12:11:06 GMT

برپایی کلاس تکواندو در شهر کلاته خیج+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۵۹۰

برپایی کلاس تکواندو در شهر کلاته خیج+تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، کلاس تکواندو شهر کلاته خیج با حضور مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه شاهرود، فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا، رئیس و مسئولین هیئت تکواندو شهرستان شاهرود و مسئولین شهر کلاته خیج در سوله صالحین بسیج این شهر آغاز شد.
در این مراسم احکام مربیان تکواندو با حضور مسئولان اهدا شد و فعالیت این کلاس تکواندو بسیج برای دختران علاقمند آغاز گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این برنامه مسئولین در حوزه حمزه سیدالشهدا حاضر شدند و با فرمانده این حوزه در خصوص فعالیت های ورزشی بویژه تکواندو گفتگو کردند.
این برنامه در راستای ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی در بسیج اجرا می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳

شهردار شهرکرد گفت: پروژه‌های شهرداری بر اساس بودجه ۱۴۰۳ با اولویت پروژه‌های عمرانی آغاز شده است‌.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدحسین واحدیان در اولین جلسه بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: کارگروه‌های تخصصی برای اجرای پروژه‌ها تشکیل و فعالیت‌های عمرانی براساس بودجه سال‌جاری شروع شده است.

وی افزود: اجرای برنامه‌ها و پروژه‌ها براساس بودجه و درآمدزایی جزو دغدغه‌ها و اجرای پروژه‌ها به صورت عادلانه اولویت مدیریت شهری است.

شهردار شهرکرد با اشاره به بودجه ۱۶ هزار و ۷۴۰ میلیارد ریالی سال‌جاری بیان کرد :۲۹ درصد بودجه معادل چهار هزار و ۸۶۷ میلیارد ریال مربوط به اعتبارات جاری و ۷۱ درصد آن معادل ۱۱ هزار و ۸۷۲ میلیارد ریال برای اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای است.

واحدیان ادامه داد: تلاش شود در بودجه سال‌جاری هزینه‌های جاری را به حداقل برسانیم و مسائل عمرانی، ترافیکی، تعریض و بازگشایی معابر و مسائل مختلف در حوزه فرهنگی و اجتماعی و سیما و منظر در اولویت قرار دهیم.

وی گفت: درآمدزایی هر سازمان و واحد باید مشخص و به صورت ماهیانه درآمدها بررسی شود.

کد خبر 739855

دیگر خبرها

  • آغاز فعالیت ۴۳ پایگاه سنجش نوآموزان از ۱۴ فروردین
  • اکونومیست: روسیه برای عملیات بزرگ بهاری در اوکراین آماده می‌شود
  • آغاز به کار ستاد حکمرانی مردم در البرز با محوریت شعار سال
  • انجام بیش از دو هزار بازرسی بهداشتی در طرح بسیج سلامت نوروزی شوشتر
  • آغاز اجرای طرح کانون مدرسه در آذربایجان غربی
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • پیدا شدن کوهنورد مفقود شده در ارتفاعات کلاته تیمور کوهسرخ
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • کاروان شادیانه به مناسبت ولادت کریم اهل بیت (ع) در آران و بیدگل + فیلم
  • فعالیت ۱۵۵ جایگاه سوخت زنجان در ایام نوروز