Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: همایش بزرگ خانوادگی پیشکسوتان سپاه نهاوند با عنوان همایش انس و مودت برگزار می‌شود.

وی گفت: این همایش به منظور تکریم جایگاه و حفظ و ایجاد صمیمیت و انس میان بازنشتگان و خانواده‌های این عزیزان با حضور 600 نفر برگزار خواهد شد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان لزوم حفظ منزلت بازنشستگان و خانواده‌ها افزود: بازنشستگان سپاه جزء سرمایه‌های اصلی سپاه هستند که همواره استفاده از ظرفیت و تجارب این عزیزان موجب موفقیت بیشتر این مجموعه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

 

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: انس و مودت نهاوند پیشکسوتان خانواده سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد

کانون مربیان فوتبال ایران دوره هوش مصنوعی را برای اعضای این کانون برگزار کرد تا استفاده از این فناوری در فوتبال ایران گسترش پیدا کند.

به گزارش ایرنا، همایش کانون مربیان ایران در حالی در تهران برگزار شد که این نشست با یک اتفاق ویژه همراه بود. در بخشی از این همایش با حضور صدها پیشکسوت فوتبال، دوره فشرده استفاده از هوش مصنوعی در فوتبال تدریس شد.

با توجه به افزایش روزافزون استفاده از هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف در سراسر دنیا، این فناوری راه خود را به فوتبال ایران نیز باز کرده است.

محمدرضا مهدوی، مدافع اسبق تیم‌های استقلال و پرسپولیس شامگاه چهارشنبه درباره برگزاری دوره هوش مصنوعی در نشست کانون مربیان به ایرنا گفت: در این همایش درباره عملکرد هوش مصنوعی در ساختار فوتبال، اطلاعات موثری ارائه شد و جزئیات قابل توجهی از تاثیری که این فناوری می‌تواند در فوتبال داشته باشد، ارائه شد.

وی با بیان اینکه هوش مصنوعی می‌تواند فوتبال را متحول کند، افزود: با توجه به مباحث ارائه‌شده، شما با داده‌هایی که درباره یک مسابقه فوتبال به هوش مصنوعی می‌دهید، می‌توانید آنالیزها و برنامه تمرینی مناسبی را براساس شرایط تیم از هوش مصنوعی دریافت کنید که می‌تواند به ارائه سیستم توسط مربیان برای هدایت تیم کمک زیادی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • همایش‌ها در استان بوشهر روستامحور برگزار می‌شوند
  • هوش مصنوعی به فوتبال ایران می‌آید؛ دوره‌ای فشرده برای مربیان برگزار شد
  • دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک شد
  • نخستین همایش هوش مصنوعی در برخوار برگزار شد
  • اجلاسیه شهدای بهمئی برگزار می‌شود
  • ‌دانشگاه شیراز میزبان نهمین همایش ملی ادبیات کودک می‌شود
  • دومین همایش ملی تجویز و مصرف منطقی دارو برگزار می‌شود
  • اجاره سالن همایش، سمینار و کنفرانس در سلام حرفه ای + [مشاوره رایگان]
  • ۱۱ شب جشن و شادمانی رضوی کاشانی‌ها با «آه و آهو»
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود