Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:47:00 GMT

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۰۸۴۲

سه‌شنبه سرنوشت‌ساز در انتظار کریمی و سپیدرود

فردا اولین تمرین سپیدرود بعد از شکست پرگل مقابل استقلال برگزار می‌شود و تحت تاثیر حذف چند بازیکن توسط علی کریمی خواهد بود.

به گزارش "ورزش‌سه"،  سرخپوشان گیلانی آخرین بازی نیم فصل اول خود را به بدترین شکل ممکن واگذار کردند تا نیم فصل کابوس‌واری را طی کرده و در انتظار شروع دوباره مسابقات لیگ برتر بعد از جام ملت‌های آسیا باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دقایقی بعد از شکست پنج گله برابر استقلال علی کریمی بازیکنانش را در میانه زمین جمع کرد و به آن‌ها گفت به هر بازیکنی که احتیاج داشته باشد تماس می‌گیرد و هر بازیکنی که با آن ارتباط  برقرار نشد سر تمرین نیاید.


حالا فردا اولین تمرین سپیدرود برگزار می‌شود. طبق اخبار واصله علی کریمی و اعضای کادرفنی‌اش به هیچ کدام از بازیکنان پیام نداده و یا زنگی نزده‌اند و به احتمال فراوان صبح فردا لیست خروجی سرمربی محبوب سپیدرودی‌ها مشخص خواهد شد. جادوگر محبوب آسیا تا به الان از بازیکنان بومی خود راضی است و آن‌ها را در ترکیب خود نگه می‌دارد. اما جدایی بازیکنان غیربومی از لیست سپیدرود محتمل‌‍تر است.


در این میان علی کریمی با بازیکنان زیادی از لیگ برتر و هم‌چنین لیگ یک صحبت کرده تا در صورت خالی شدن لیست، رضایت آن‌ها را از باشگاه‌شان گرفته و به عضویت سپیدرود دربیاورد.

سپیدرود رشت علی کریمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سپیدرود رشت علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان

 مدیر تیم فوتبال سپاهان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تمرینات سپاهان طبق نظر سرمربی تیم به منظور آماده‌سازی تیم برای دیدار مقابل تراکتور برگزار می‌شود و در این تمرینات، موارد تاکتیکی مد نظر کادر فنی دنبال می‌شود.


رضا فتاحی افزود: هواداران سپاهانی و اصحاب رسانه می‌توانند روز جمعه با حضور در ورزشگاه نقش‌جهان، تمرین تیم را از نزدیک تماشا کنند.


وی گفت: حضور هواداران در کنار بازیکنان و کادر فنی تیم باعث انگیزه‌بخشی و ارتقای شرایط روحی بازیکنان تیم پیش از دیدار مقابل تراکتور خواهد شد.


فتاحی با اشاره به شرایط تیم سپاهان در آغاز سال جدید و برنامه‌های تمرینی این تیم افزود: تمرینات تیم سپاهان پس از یک هفته تعطیلی، از روز دوشنبه ۶ فروردین باحضور کادر فنی و بازیکنان تیم، در زمین شماره ۲ باغ فردوس اصفهان از سر گرفته شد.


با توجه به عدم امکان میزبانی از هواداران  سپاهان در زمین شماره دو مجموعه باغ فردوس اصفهان به دلیل نبود سکو و تعویض چمن زمین شماره یک باغ فردوس، تمرین روز جمعه تیم در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • یوفا تسلیم شد: لیست‌های 26 نفره برمی‌گردد!‏
  • احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024
  • فال انبیا فردا پنج‌شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کوین دی بروین به دیدار با آرسنال می‌رسد؛ احتمال غیبت دو ستاره گواردیولا
  • سهیل حق شناس سرمربی و علی بهارمست مدیر فنی سپیدرود شدند
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • استقلال و نکونام در حالت انتظار؛ بازی انتقامی در راه است؟
  • ساختمانی که تراکتور را اروپایی می‌کند!