Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در جریان سفر به استان هرمزگان، با حضور در منطقه محروم کوشا احمدی واقع در شهرستان حاجی آباد، ۱۲۰۰ طرح اشتغالزایی شهری و روستایی را به طور همزمان افتتاح کرد. 

گفتنی است این طرح های اشتغالزایی با همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم به بهره برداری رسیده و این برنامه در جهت توانمندسازی روستاییان به ویژه جوانان به مرحله اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رئیس جمهور قرار است در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی برگزار می شود نیز شرکت کند تا ضمن بررسی مشکلات و مسایل فراروی کارآفرینان، تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شود.

کد خبر 4481694

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان اسحاق جهانگیری فریدون همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه تعریض پل دهرود به صورت کامل در این دوره از مدیریت شهری اجرایی شده است، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی شهر مشهد که سبقه‌ای چند ده ساله داشته، حل و فصل می‌شود.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه شاخص‌ترین رویکرد شورای ششم و مدیریت شهری در این دوره، توجه ویژه به حاشیه شهر بوده است، اظهار کرد: تجلی این نگاه را در سیاست‌گذاری‌ها و بودجه سنواتی شهرداری، طی چندسال اخیر شاهد هستید.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴، سال به ثمر نشستن سیاست‌های شورای شهر است. در این ۲ سال شهروندان مشهدی باید برونداد عملکرد مدیریت شهری را به طور ملموس مشاهده کنند. برهمین اساس اولین اتفاق مبارک امسال، پایان عملیات اجرایی و عمرانی تعریض پل دهرود خواهد بود؛ پروژه‌ای که با پیگیری‌های مجدانه کمیسیون عمران و حمل‌ونقل و ترافیک و تلاش شبانه‌روزی همکاران‌ ما در شهرداری مشهد طی روزهای آتی بهره‌برداری می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اینکه تعریض پل دهرود به صورت کامل در این دوره از مدیریت شهری اجرایی شده است، تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه، یکی از گره‌های ترافیکی شهر مشهد که سبقه‌ای چند ده ساله داشته، حل و فصل می‌شود و تسهیل تردد شهروندان در محور جاده سیمان و بلوار رسالت را به ارمغان می‌آورد.

حاجی‌بگلو در خصوص تاخیر در اجرا و بهره‌برداری از پل دهرود، گفت: در فاز اجرا معارضات مختلفی پیش آمده بود که با درایت بدنه مهندسی و متخصص شهرداری حل‌وفصل شد. این معارضات موجب تاخیر در اجرای پروژه شده بود که شرمنده مردم شریف مشهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و همچنین بهره‌برداری از دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی که در آخرین روزهای سال گذشته شاهد بودیم، در دو نقطه پرتردد شهر تسهیل ترافیکی را داشته باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حل و فصل یکی از گره‌های ترافیکی مشهد با افتتاح پروژه تعریض پل دهرود
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • افتتاح نخستین مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • برداشت گندم با حضور وزیر جهادکشاورزی در هرمزگان آغاز شد
  • افتتاح مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در بندرعباس
  • دولت حضور بخش خصوصی خالص در عرصه‌های اقتصادی را تسهیل کند
  • امریه «سرباز روستایی» در اردبیل از ۱۵ تا ۲۴ فروردین ماه ثبت‌نام می‌شود
  • اوجی: پالایشگاه جمع آوری گازهای مشعل با حضور رئیس جمهور در دهلران افتتاح می‌شود
  • وزیر نفت: پالایشگاه‌ جمع‌آوری گازهای میادین نفتی غرب کشور افتتاح می‌شود
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد