Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری عصر دوشنبه در جریان سفر به استان هرمزگان، با حضور در منطقه محروم کوشا احمدی واقع در شهرستان حاجی آباد، ۱۲۰۰ طرح اشتغالزایی شهری و روستایی را به طور همزمان افتتاح کرد. 

گفتنی است این طرح های اشتغالزایی با همت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم به بهره برداری رسیده و این برنامه در جهت توانمندسازی روستاییان به ویژه جوانان به مرحله اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اول رئیس جمهور قرار است در جلسه شورای اداری استان هرمزگان که با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با حضور کارآفرینان شهری و روستایی برگزار می شود نیز شرکت کند تا ضمن بررسی مشکلات و مسایل فراروی کارآفرینان، تصمیمات لازم برای حل مشکلات اتخاذ شود.

کد خبر 4481694

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری هرمزگان اسحاق جهانگیری فریدون همتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۰۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور دکتر طهرانچی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران اپن با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این رویداد، پرچمدار جریان‌سازی آموزش فناوری و جریان سازی علمی و مهارتی در حوزه‌های هوش مصنوعی، رباتیک، بینایی ماشینی، مکاترونیک و یادگیری ماشین در کشور است و برنامه دانشگاه، استفاده از ظرفیت‌های این رویداد بین‌المللی برای تیم‌سازی حرفه‌ای در حوزه‌های فناورانه فوق و شناسایی، جذب و جهت‌دهی استعداد‌های جوان به سمت نیاز‌های حال و آینده کشور است.

به گزارش آنا، این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. همچنین این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • تنها استان محروم از استخر دانش‌آموزی برخوردار شد
  • افتتاح ۲۷ پروژه در منطقه ۲ همزمان با یکصد و هفدهمین پویش امید و افتخار
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی به چرخه تولید در هرمزگان
  • ۱۶۶ خانوار روستایی و محروم در شهرستان سرخس طعم شیرین فناوری را چشیدند
  • ۱۶۰ هزار واحد مسکن روستایی در مازندران ساخته شد
  • عبور ۶ هزار کیلومتر رودخانه از مناطق شهری و روستایی