Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تکریم اسلام کریمی مدیرکل سابق دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر و معرفی عادل مهری ورنیاب به‌عنوان مدیرکل جدید این دفتربا حضور محبوب شهبازی مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، حسن مصلحی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بنیاد، رحیم نریمانی مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد و جمعی از دبیران تشکل های شاهد و ایثارگر و کارمندان این مرکز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، مشاور عالی و دستیار ویژه رییس بنیاد در این مراسم با بیان اینکه دفتر دانش‌پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر برای بنیاد اهمیت بسیار زیادی دارد، گفت: یکی از رویکردهای مهم بنیاد، مدیریت مشارکتی است که در این مرکز متجلی شده است، برای اداره هر سازمان به ذینفعان آن توجه می‌شود و این مساله لازمه مدیریت مشارکتی است، در بنیاد شهید و امور ایثارگران، ایثارگران ولی‌نعمت هستند و با آغوش باز برای جلب مشارکت آنها تلاش می‌شود و برای جذب مشارکت واقعی ایثارگران، بنیاد این مرکز را ایجاد کرده تا به‌صورت روشمند و هدفمند از تجارب و دانش اندوخته جامعه ایثارگری استفاده شود.
محبوب شهبازی با تأکید بر این‌که دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر حلقه وصل جامعه ایثارگری و نقطه استراتژیک و راهبردی برای بنیاد است، تصریح کرد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد بر اهمیت این مرکز تأکید داشتند و قطعاً این مرکز، گوش شنوای بنیاد برای ایثارگران است و مطالبات آنها در اینجا مطرح می‌شود، از سوی دیگر با توجه به تحریم‌های اقتصادی، جنگ روانی دشمنان و محدودیت‌های اعتباری سازمان‌ها، مشارکت ذینفعان هر سازمان در تصمیم‌گیری‌ها بسیار اهمیت دارد، امیدواریم همکاران این مرکز نیز همانند سابق همکاری صمیمانه‌ای با ریاست جدید داشته باشند و آقای مهری نیز با سعه‌صدر فراوان مسئولیت امور را به عهده گیرند و شاهد توفیقات بیشتر این مرکز باشیم ضمن اینکه از تلاش‌های آقای کریمی نیز سپاسگزاریم.
اسلام کریمی مدیرکل سابق دفتر دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر نیز در ادامه این مراسم بابیان اینکه اعتمادسازی ایثارگران در دستور کار این دفتر بوده است، گفت: ایثارگران در حوزه نخبگان سرمایه اجتماعی و انسانی عظیمی هستند که باید در تصمیم‌گیری‌های بنیاد و کشور مشارکت داشته باشند بنابراین در راستای اعتمادسازی، راهکارهایی را برنامه‌ریزی کردیم و ماحصل تمامی تلاش‌ها، حضور حداکثری ایثارگران در نشست‌های برگزارشده این مرکز و افزایش امید در آنها بود و قطعاً اعتمادسازی در هر سازمانی بسیاری از چالش‌ها را حل خواهد کرد.
وی افزود: دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر هم اکنون به‌صورت جدی در حال همکاری و فعالیت هستند و ریاست بنیاد نیز بارها تاکید داشتند که نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بازوان فکری و اجرایی بنیاد هستند که این مسئله در مشارکت تشکل‌ها در تصمیم سازی‌ها بسیار مؤثر بوده و هم‌اکنون گزارشی از فعالیت‌های این مرکز از شهریور 1396 تا شهریور 1397 آماده‌شده که ارائه خواهد شد.
مدیرکل سابق دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر با اشاره به تشکیل اتاق‌های فکر توسط نخبگان شاهد و ایثارگر خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری هر سال 100 چالش بزرگ کشور را توسط یک گروه پژوهشی به سازمان‌ها اعلام می‌کند و ایثارگران نیز چالش های کشور را طی فراخوانی اعلام کردند که درنهایت حاصل پژوهش‌ها با آنچه از سوی مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست جمهوری اعلام شد منطبق بود که حکایت از توان بالای نخبگان این مرکز دارد و در مرحله بعدی نیز با تشکل اتاق فکرهای مختلف برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص این مسائل صورت گرفته و نشست‌های مختلفی نیز طراحی و برگزار شده است.
وی در پایان سخنان خود با تقدیر از حجت‌الاسلام‌والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص توجه بسیار به فعالیت‌های این مرکز خاطرنشان کرد: ایشان هر هفته با حضور در این مرکز، رهنمودهایی داشته و بیشترین نشست‌ها را با نخبگان و تشکل‌ها برگزار کردند که نشان دهنده جایگاه بالای این مرکز برای بنیاد است.
عادل مهری ورنیاب مدیرکل جدید دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز با تقدیر از تلاش‌های کریمی در این مرکز، ابراز امیدواری کرد که همکاری های وی با دفتر ادامه داشته باشد و تاکید کرد: توجه به انتظارات نخبگان و تشکل‌ها در این مرکز بسیار مهم است و امیدواریم در جهت خدمت به ایثارگران همه دست به دست هم داده و تلاش کنیم.
در پایان این مراسم، کارمندان دفتر دانش‌پژوهان و دبیران تشکل‌های شاهد و ایثارگر، لوح تقدیر و یادبودی را به اسلام کریمی مدیرکل سابق این مرکز اهدا کردند.
عادل مهری ورنیاب مدیرکل جدید دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر فرزند شهید گرانقدر «ستار مهری ورنیاب» و دارای مدرک دکترای روانشناسی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران

سید احمد موالی زاده فرماندار اهواز به منظور بررسی و پیگیری مشکلات بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲ اهواز از بخش های مختلف این بنیاد بازدید کرد.

فرماندار اهواز در این بازدید ضمن نشست با اصغر بایمانی نژاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، معاونین و تعدادی از مسئولان و کارشناسان بنیاد، مسائل و مشکلات خانواده های شهدا،جانبازان و ایثارگران را مورد بررسی قرار دادند.

موالی زاده ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۲، از پیگیری ویژه جهت رفع مشکلات جامعه هدف خبر داد و گفت: رفع مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در اولویت قرار دارد و همه وظیفه داریم مشکلات این قشر را با جدیت پیگیری و رفع می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع
  • اعزام ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • پیگیری تبدیل وضعیت نیرو‌های ایثارگر در شرکت آبفای استان یزد