Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

مظفر شاملی  درباره شرایط فعلی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت اوضاع خوبی ندارد. فرماندار مصاحبه کرد و گفت مدیران باشگاه صنعت نفت باید بروند.  واقعا به این شکل نیست که عیسی‌زاده مقصر مشکلات صنعت نفت باشد. به عیسی‌زاده گفته‌ام بیاید و در صدا و سیما و در بین اصحاب رسانه  کارهایی را که در این ۵ سال انجام داده اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تلاش‌هایش بگوید تا مردم بدانند چه کارهایی انجام داده است.

رئیس هیئت فوتبال آبادان افزود: بحث عیسی‌زاده ، من یا دیگری نیستیم. مهم صندلی مدیریت صنعت نفت است که باید به آن کمک شود. همه جا گفته‌اند به این تیم کمک کردیم. در مجموع ۴.۵ میلیارد تومان ابتدای فصل پرداخت کردند. این پول در این وضعیت فوتبال ایران به چه درد می‌خورد و چه هزینه‌ای را پوشش می‌دهد. دیگر همه می‌دانند یک تیم لیگ برتری چه هزینه هایی دارد.
 
شاملی به لزوم حضور مسئولان استانی اشاره کرد و گفت: من هر چه با عیسی‌زاده صحبت می‌کنم و از او می‌خواهم مصاحبه  کرده و خدماتی که انجام داده را بگوید، زیر بار نمی‌رود. مسئولان استان هم بیایند و صحبت کنند و از دردهای صنعت نفت بگویند. این افراد هستند که حرفشان برش دارد‌واگرنه حرف ما که خریدار ندارد.

وی افزود: بخش عمده مشکلات ما مالی است و پول نداریم بازیکن بخریم. به بازیکنان فعلی بدهکار هستیم. اینها هم خانواده و هزار مشکل دارند. این طور نیست که مدام بگویبم بازیکن باید تعصب داشته باشد و پول هم لازم است.

شاملی درمورد برکناری سرجیو گفت:بحث جدایی سرجیو نیست. فرض کنیم پول او را هم دادیم و رفت. باید به مربی که می‌آید پول بدهیم و هیچ مربی مفتی کار نمی‌کند‌.

رئیس هیات فوتبال آبادان افزود:بد بختی ما این است که عیسی‌زاده صحبت نمی‌کند. من به همین دلیل از دست او ناراحت هستم. نمی‌دانم چرا نمی‌آید واقعیت‌ها را بگوید. از ابتدای تاسیس باشگاه صنعت نفت یک مدیرعامل را بگویید که یک سنگ برای این تیم بنا کرده باشد ولی عیسی‌زاده بهترین فیزیوتراپی ،بهترین هتل، بهترین سایت، بهترین خوابگاه و چارت اداری را بنا و زیر ساخت‌ها را اصلاح کرد .اگر بهتر از او دارید بیاورید و ما از خدا می‌خواهیم که کسی بیاید و بتواند مشکلات را حل کند.

انتهای پیام/

منبع: وانا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، هواشناسی فارس اعلام کرد: تا ساعت ۱۹ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تقریباً تمام شهرستان‌های استان فارس شاهد بارش رحمت الهی در سامانه بارشی اخیر بوده‌اند.

بر اساس اعلام این مرکز تا امروز فراشبند با ۲۷.۴ میلی‌متر رکورددار سامانه بارشی اخیر بوده که اوج فعالیت آن روز پنجشنبه است و شاهد تشدید بارش‌ها خواهیم بود.

بارش‌ها در مجموع سامانه بارشی اخیر در شیراز ۵ میلی‌متر و در مجموع سال زراعی ۲۳۰ میلی‌متر بوده است.

کد خبر 6094667

دیگر خبرها

  • فراشبند در صدر بارش‌های فارس قرار گرفت/ بارش‌ها فردا تشدید می‌شود
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!
  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان در۴۵ حوزه امتحانی برگزار می شود
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • رکورد مهم عیسی آل‌کثیر در جام‌حذفی
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است