Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@22:51:13 GMT

آماده باش ارتش لبنان در مرزهای جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۲۳۰

ارتش لبنان در مرزهای جنوب این کشور با فلسطین اشغالی به حال آماده باش درآمد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، این اقدام در پی تحرکات مشکوک نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه موسوم به خط آبی و به منظور مقابله با هرگونه تغییر احتمالی در جغرافیای منطقه صورت گرفت. به گزارش شبکه خبری المیادین نیروهای ارتش ارتش لبنان در منطقه مستقر شده و همکاری خود را با نیروهای یونیفل آغاز کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته هم با پشتیبانی رسانه‌ای و تبلیغاتی و به بهانه انهدام آنچه تونل های حزب ا... خوانده بود، عملیاتی موسوم به سپر شمال را در مرزهای لبنان با اراضی اشغالی فلسطین به اجرا گذاشت. در عین حال ، حزب ا... لبنان به منظور نشان دادن اشراف اطلاعاتی خود، تصاویری از نظامیان رژیم صهیونیستی منتشر کرد که از پشت خطوط دشمن گرفته شده است. انتشار این تصاویر سبب تمسخر این رژیم در فضای رسانه‌ای شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آماده باش لبنان ارتش صهیونیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

کد خبر 6088379

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان+ فیلم
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب‌الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • بمباران سنگین جنوب لبنان+فیلم
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی