Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد- ايرنا- فرماندار سلسله گفت: دانشجويان بايد راستي و پاکي و آزادانديشي را سرلوحه کار خود قرار داده و از ارزش هاي انقلاب در دانشگاه حراست کنند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، شريف خسروي عصر دوشنبه در جشن بزرگ روز دانشجو در سالن مسابقات دانشگاه پيام نور الشتر ، اظهار داشت: آنچه که در عرصه بين الملل و عرصه داخلي توان يک کشور را رقم مي زند ضمن داشتن نيروي نظامي مقتدر، توليد و اقتصاد ملي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: انتظار مي رود که دانشگاه به دانشجويان کمک کند که در مسير توليد علم و کالا هردو به موازات هم قرار گيرند.
خسروي با بيان اينکه اکنون در شرايطي قرار داريم که فرصت پشت ميز نشيني براي فارغ التحصيلان دانشگاه ها فراهم نيست، عنوان کرد: دانشجويان بايد تلاش کنند که مهارت هاي مختلف را بياموزند تا بتوانند پس از فارغ التحصيلي جذب بازار کار شوند.
وي با اشاره به نوسانات اخير بازار ارز، گفت: اگر مردم علاقمند باشند و کار کنند و رشد توليد ناخالص داخلي را افزايش دهند اين نوسانات در اقتصاد ما تاثيري نخواهد گذاشت و اينها همه از وظايف دانشگاه است که به شما آموزش دهد که وارد بازار کار شويد.
وي با تاکيد بر اينکه اولين و آخرين وظيفه دانشجوي انقلابي درس خواندن است، خاطرنشان کرد: بازار تحقيقات ، عليرغم اينکه در حوزه تحقيقات دانشگاهي با بي مهري مواجهيم اما بازار پرسود و درآمدي براي شما خواهد بود.
فرماندار سلسله با اشاره به اينکه دنبال يادگيري فراتر از تکليف خود باشيد، افزود: شما بايد آزاد باشيد که هرآنچه را دل و ذهن داريد به زبان بياوريد به همين دليل است که مقام معظم رهبري برگزاري کرسي هاي آزادانديشي را در دانشگاه ها توصيه کرده اند.
خسروي خطاب به دانشجويان، گفت: دانشگاه محل بگير و ببند و ضرب و زور و تشکيل پرونده دادن و ستاره دار کردن نيست، اگر شما نتوانيد فضا را نقد کنيد و ايراد بگيريد اين مسئوليت و ماموريت وظيفه چه کسي است لذا درخواست داريم که مسئولان دانشگاه در نگاه اول درک کنند که سن شما متفاوت است از سن آنهاست.
وي با بيان اينکه برگزاري همايش ها براي رصد، بهبود اوضاع و نقد دانشگاه و کيفيت تدريس اساتيد ضروري است، افزود: وظيفه شماست که بي لکنت زبان فرياد بزنيد و وظيفه ما مسئولان است که خواسته هاي بحق شما گوش دهيم و عمل کنيم.
وي با تاکيد بر اينکه راستي و پاکي و آزادانديشي را سرلوحه کار خود قرار دهيد، تصريح کرد: دانشجويان حداکثر همراهي را داشته باشند که ارزش هاي انقلاب را در دانشگاه جاري کنند چراکه اين امنيت و آرامش و دستاوردهاي انقلاب حاصل خون شهدا است و بايد نهايت تلاش خود را در پاسداري و حراست از اين ارزشها به کار گيريم.
7265/6060
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا

رهبر انقلاب با اشاره به اعتراض دانشجویان دانشگاه‌های کشورهای خارجی و سرکوب آنها فرمودند: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، نه تخریب کردند، نه کسی را کشتند،نه جایی را آتش زدند اما آنطور آنها را سرکوب کردند

دریافت 9 MB

دیگر خبرها

  • از بازار داغ دید و بازدید‌ تا تریبون‌های آزاد/ تبیین روشنگرانه در جنگ ترکیبی
  • ویدئو| سرکوب دانشجویان صلح‌طلب در غرب ادامه دارد!
  • استفاده از نظرات نخبگان سرلوحه کار شورای شهر قزوین است
  • رویداد صدرا به دنبال همکاری با شرکت‌ها و صنایع بزرگ همدان
  • حمایت متفاوت دانشجویان فرانسوی از غزه | ببینید
  • ببینید | دانشجویان آمریکایی همراه با طوفان!
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد گچساران
  • فیلم/ اشاره رهبر انقلاب به اعترضات دانشجویان دانشگاه‌های دنیا
  • راهیابی تیم «وعده صادق» دانشگاه آزاد ممسنی به مرحله کشوری کرسی‌های آزاداندیشی
  • فرانسه به دلیل اعتراضات دانشجویان، دانشگاه‌ها را تعطیل کرد