Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@17:07:23 GMT

6 هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۳۴۷

6 هزار لیتر سوخت قاچاق در بویین زهرا کشف شد

قزوین - ایرنا - فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: پلیس 6 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل را از یک دستگاه کامیون در این شهرستان کشف و ضبط کرد.

به گزارش بعدازظهر دوشنبه ایرنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی ناجا، سرهنگ حسین علیان نژادی افزود: ماموران پاسگاه محمدآباد هنگام گشت در جاده قزوین - بویین زهرا، حوالی سه راهی شیشه قلعه به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران در بررسی های به عمل آمده از مدارک راننده دریافتند کامیون متوقف شده فاقد مجوز حمل سوخت بوده و در بازرسی از آن 6 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و راننده آن را در این رابطه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سوخت کشف شده نیز تحویل شرکت نفت شد.
8054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي نيروي انتظامي بويين زهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه

سرهنگ عبدالله خسروی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعات و اقدامات هدفمند عملیاتی مرزبانان پایگاه دریابانی کنگان موفق شدند یک فروند شناور حامل سوخت قاچاق را کشف کنند.

به گزارش مهر، وی افزود: از این شناور مقدار ۱۰۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۳۲ میلیارد ریال سوخت برآورد شده است.

وی گفت: عزم مرزبانان علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرزها، مبارزه با قاچاق‌های سازمان‌یافته جدی است و با قاچاقچیان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف یکهزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان 
  • ۴۱ هزار لیتر سوخت قاچاق در محور حاجی آباد-بندرعباس کشف شد
  • کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • از کشف ۹۶ هزار لیتر سوخت قاچاق تا توقیف ۲۱ خودروی شوتی در هرمزگان
  • کشف ۲۶ هزار و ۲۸۳ لیتر انواع سوخت قاچاق
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • کشف هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی در قائنات