Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@20:22:02 GMT

رسوایی در پارلمان ایتالیا خبرساز شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۳۹۹

رسوایی در پارلمان ایتالیا خبرساز شد

یک رسانه ایتالیایی مدعی شده دو نماینده پارلمان این کشور در توالت پارلمان با یکدیگر رابطه جنسی داشته اند.

به گزارش صدای ایران از عصر ایران، " رومانا لیوزو" خبرنگار رسانه ایتالیایی" Il Giornale" این رسوایی جنسی را افشا کرده اما اسامی نمایندگان را هنوز اعلام نکرده است. بنا به ادعای این خبرنگار، صحنه ارتباط این دو نماینده مرد پارلمان ایتالیا هنگام رابطه جنسی در توالت پارلمان با دوربین تلفن همراه ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



"فرانکو بچیش" مدیر روزنامه ایتالیایی" ال تمپو" ایتالیا درباره هویت این دو نماینده گفته: این دو نماینده مرد قد بلند و خوش تیپ هستند. به گفته خانم" رومانا لیوزو" خبرنگار " ال جیورنال" ایتالیا، یکی از این دونماینده عضو حزب " جنبش 5 ستاره" و دیگری عضو حزب" لگا نورد" – یک حزب محلی حامی فدرالیسم در ایتالیا - هستند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: رسوایی ایتالیا پارلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!

به گزارش "ورزش سه"، تیته با هدایت تیم فلامینگو در بازی مقابل پالمیراس به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. سرمربی سابق پالمیراس در بازگشت به ورزشگاه خانگی این تیم با توهین زشت یک طرفدار مواجه شد که روی صورت او آب دهان پرتاب کرد.

تیته پس از بازی گفت: "توهین بخشی از بازی است، اما تف کردن بسیار زشت است. اینکه باید سر و لباسم را تمیز کنم، زشت است. می‌دانم که فعالیتم به عنوان یک مربی کاملا آشکار است و باید تمام توهین‌های احتمالی را که از سوی طرفداران تیم‌های مقابل است، تحمل کنم. این فقط از طرف هواداران پالمیراس نیست."

دوران حضور او در پالمیراس به سال 2006 برمی‌گردد، فصلی که در آن برای 20 بازی مربیگری کرد و 8 برد، 5 تساوی و 7 باخت به دست آورد.

تیته در ادامه نشست خبری‌اش گفت: "من اینجا در پالمیراس بودم و به حضورم در این باشگاه بسیار افتخار می‌کنم. کار ما آن زمان پالمیراس را از سقوط نجات داد. آن دوران را در حافظه‌ام حک کرده‌ام."

اندرسون باروس، مدیر باشگاه پالمیراس، با برونو اسپیندل، مدیر باشگاه فلامنگو تماس گرفت تا بابت این اقدام شرم آور عذرخواهی کند.

از سوی دیگر، باشگاه پالمیراس اعلام کرد که با تیته تماس خواهد گرفت تا عذرخواهی کند و همچنین تحقیقاتی را برای یافتن مقصر و پس گرفتن کارت هواداری این طرفدار انجام خواهد داد.

دیگر خبرها

  • هاآرتص رسوایی‌های نتانیاهو و کابینه‌اش را لیست کرد
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • شکار بزرگ لیورپول از ایتالیا
  • رسوایی در برزیل: روی تیته آب دهان انداختند!
  • گفتگو با حمید معصومی نژاد؛ از قبولی در آزمون ورودی پزشکی در رم تا پیشنهاد بازیگری (+عکس)
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | حمید معصومی‌نژاد تابعیت ایتالیایی دارد؟
  • خبرنگار خاص و معروف اولین فیلمش را بازی می کند | من تابعیت ایتالیایی ندارم !
  • سینر: می‌خواهم یک مدال المپیک برای ایتالیا بیاورم