Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:39:44 GMT

رقص شمشیر ملک سلمان با پادشاه بحرین +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۴۲۵

رقص شمشیر ملک سلمان با پادشاه بحرین +تصاویر

رکنا: سلمان بن عبدالعزیز آل سعود، پادشاه عربستان در مراسم افتتاحیه محله تاریخی الطریف در الدرعیه ریاض که در آن رهبران و مسؤولان کشور‌های عضو شورای همکاری خلیج فارس نیز حضور داشتند، رقص "العرضه" را اجرا کرد.

حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین نیز در رقص العرضه (نوعی رقص فولکلور در عربستان که با شمشیر انجام می‌شود) او را همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌های عربستان، محله الطریف پس از اتمام بازسازی‌ها و طرح‌های توسعه‌ای به روی بازدیدکنندگان باز خواهد شد، این محله پیش از این دفتر اول دولت عربستان بوده است. این محله که در قرن پانزده میلادی تاسیس شد، در خود سبک معماری "نجدی" را دارد که تنها در شبه جزیره عربستان دیده می‌شود. طرح توسعه این محله شامل ایجاد شبکه‌های تاسیسات عمومی زیرساخت‌ها، بازسازی تاریخی ساختمان‌های مهم و حفظ آن‌ها به عنوان میراث باستانی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس فاجعه در قلب تهران! / همه وحشت کردند! اقدام زشت دزد شیطان صفت در اتاق یک نوجوان / او بدجوری کتک خورد+عکس 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد سقوط مرگبار زن جوان به دره به خاطر عکس سلفی! + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بحرین تصاویر پادشاه ملک سلمان شمشیر عکس مرد ساعت زن زندگی دستگیر شد تهران کودک مرگ زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!

زی‌سان: در جهان وسیع طالع بینی، متولدین برخی از ماه‌های سال به دلیل رفتار شاهانه و رویکرد باشکوه خود به زندگی برجسته می‌شوند.

به گزارش زی‌سان، اگر در مورد مردانی کنجکاو هستید که وجودشان را با حال و هوای سلطنتی هدایت می‌کنند ادامه مطلب را بخوانید.

متولدین مرداد

مردادماهی، شیر کاریزماتیک زودیاک است. آن‌ها رهبرانی زاده می‌شوند که با اعتماد به نفس و شور و شوق بر قلمرو خود حکومت می‌کنند. شخصیت شورمند و طبیعت خونگرم‌شان آن‌ها را پادشاه حلقه‌های اجتماعی خود می‌کند. مردادماهی‌ها با اشتیاق غیرقابل انکار زندگی می‌کنند و هر لحظه را به یک جشن سلطنتی تبدیل می‌کنند. کلمه کلیدی پادشاهی در کاریزمای آن‌ها بازتاب می‌یابد و بر اطرافیان آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

متولدین فروردین

فروردین، قوچ جسور، دومین مدعی برای تاج و تخت است. این جنگجویان نترس زندگی را با اعتماد به نفس سلطنتی سپری می‌کنند که نیازمند توجه هم هست. مردان فروردین جاه طلب و قاطع، اهداف خود را با عزم تزلزل ناپذیر دنبال می‌کنند. سبک رهبری آن‌ها شبیه به پادشاهی است که ارتش خود را به سمت نبرد هدایت می‌کند. اگر به دنبال زندگی با عظمت و جسارت هستید، راه یک فروردینی را دنبال کنید. 

متولدین اردیبهشت

ثور، گاو استوار و اردیبهشتی جایگاه سوم را در فهرست سلطنتی ما دارد. مردان اردیبهشت که توسط زهره، سیاره عشق و تجمل اداره می‌شوند، زندگی را با تمرکز بر لذت‌های مادی می‌گذرانند. ذوق آن‌ها برای چیز‌های ظریف و تعهد به ثبات، آن‌ها را به حاکمان سرسختی تبدیل می‌کند. در دنیایی که اغلب به شکلی آشفته می‌چرخد، پادشاهان اردیبهشت حکومتی آرام و متین را فراهم و محیطی سرشار از ثروت و آرامش ایجاد می‌کنند.

متولدین آذر

پادشاه نهایی ما آذر است، کماندار ماجراجو. این امپراتوران اکتشاف در مقیاس بزرگ زندگی می‌کنند و همیشه به دنبال افق‌های جدید و سرزمین‌های ناشناخته هستند. مردان آذر توسط مشتری، سیاره گسترش و انبساط، اداره می‌شوند و جهان را با قلبی باز در آغوش می‌گیرند. تلاش پادشاهانه آن‌ها برای دانش و خرد آن‌ها را متمایز می‌کند و الهام بخش اطرافیان‌شان می‌شود تا به تلاش برای زندگی خوب بپیوندند.

tags # طالع بینی ، شخصیت شناسی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • شاه چگونه زیر بارِ جدایی بحرین رفت؟/ ایران از اماراتی شدن بحرین جلوگیری کرد
  • تمهیدات ترافیکی پیرامون حرم عبدالعظیم(ع) جهت برگزاری مراسم لیالی قدر
  • مردان متولد این ماه مانند پادشاه رفتار می‌کنند!
  • طبالی سحرگاهی؛ سنتی دیرینه در مهریز
  • ۱۸ سارق در ۲۴ ساعت گذشته در اصفهان دستگیر شدند
  • تزریق پول بن‌سلمان به یک خودروساز معروف!
  • جزئیات دیدار حکیم با بن‌ سلمان
  • اطلاعیه قطعی و افت فشار آب در مهاباد
  • بن‌سلمان با الهام از یک بازی شهربازی می‌سازد/ عکس
  • دعوت پادشاه بحرین از بشار اسد برای شرکت در نشست اتحادیه عرب