Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: سیدحسن قاضی‌زاده‌هاشمی امشب در نشست مسئولان و دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان کرمان و رفسنجان با گرامیداشت یاد آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی و بیان خاطراتی از دیدار با ایشان اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی در آن دیدار به موقعیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و گفت: معلوم نیست که ما باشیم یا نه، اما ایران آینده درخشانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این آخرین روز عمر وی بود گفت: امید و آرزوی آیت‌الله هاشمی حل مشکلات ایران و موفقیت و پیشرفت کشور بود و رفسنجان با نام ایشان بین‌المللی و در عرصه جهانی شناخته شده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی برای پیروزی انقلاب زحمات زیادی کشید افزود: وی برای تحقق آرمان‌های انقلاب تلاش‌های زیادی کرد و البته در جا‌هایی موفق و جا‌هایی ناموفق بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم راه این بزرگواران را ادامه دهیم گفت: تنها چیزی که نسل انقلاب را دلخوش می‌کند این است که در آن دنیا شرمنده بزرگان انقلاب نباشیم.

قاضی‌زاده‌هاشمی با اشاره به اینکه یکی از کار‌های این دولت خدمات بهداشتی و درمانی بوده که مورد توجه این دولت بود افزود: اتفاقات بزرگی در این حوزه افتاده است و هدف این بوده که مردم زحمت و هزینه کمتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه دسترسی همه به امکانات بهداشتی و درمانی از جمله اهداف این دولت بود گفت: هدف این بود که ۱۱ میلیون نفری که به واسطه مشکلات مالی بیمه نبودند بیمه شوند و آن‌هایی که بیمه هستند هزینه کمتری پرداخت کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه افزایش تخت‌های بیمارستانی به بیش از ۲۵ درصد نسبت به تاریخ ایران از جمله اهداف این دولت بود افزود: هدف این بود که دسترسی مردم در مناطق محروم به امکانات درمانی در کشور افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه فضای کشور یک فضای سیاسی است و در این فضا و در بین سیاسیون انصاف کمتر هویدا است گفت: این مسئله مانع از این می‌شود که گاهی بتوان از کسانی که کمک و خدمت کردند قدردانی کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت قاضی زاده هاشمی هاشمی رفسنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: جماران

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • وزیر دولت رییسی در مراسم ترحیم معاون خاتمی
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • (ویدیو) تحلیل وزیر اسبق بهداشت درباره مرگ دکتر پرستو بخشی
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • نامه پدر پیوندکبد ایران به وزیر بهداشت دولت هاشمی بعد از بازنشستگی اجباری/شما به صندلی استادممتازی دانشگاه تهران نیاز نداشتید،آن صتدلی نیازمند شما بود
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟