Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-18@01:21:20 GMT

بسته شدن کانال سریالی ملکه ایران

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۵۵۹

بسته شدن کانال سریالی ملکه ایران

خبرگزاری مهر: سرهنگ حسین صادقی کاشان عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه کانال سریالی ملکه ایران بسته شد، ابراز داشت: ادمین این کانال در فضای مجازی تصاویر غیراخلاقی را منتشر می‌کرد که بلافاصله رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه پلیس فتا رسیدگی به این آسیب‌ها و تهدیدات در فضای مجازی را پیگیری و رصد می‌کند، اضافه کرد: با توجه به همین وظیفه ذاتی پلیس فتا با هماهنگی مقام قضایی ادمین این کانال‌های غیرمجاز شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا استان سمنان بابیان اینکه در همان اقدامات کارشناسی و فنی پلیس، متهم ۳۱ساله مجرد شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: این متهم ابتدا منکر هرگونه تخلف شد، اما بعد از مشاهده ادله به گناه خود اعتراف و هدف خود را تبلیغات برای افزایش اعضا عنوان کرد.

صادقی کاشان در ادامه تصریح کرد: انتشار تصاویر غیراخلاقی در فضای مجازی بر اساس ماده ۷۴۲ قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم محسوب می‌شود و توصیه می‌شود خانواده‌ها بیشتر در جریان اقدامات جوانان قرار گیرند.

وی اضافه کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک پیرامون مشکلات سایبری موارد خود را در سایت پلیس فتا قسمت گزارش‌های مردمی ثبت کنند تا در دستور کار رسیدگی قرار گیرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کانال سریال ملکه ایران سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، اوایل تابستان سال ۷۵مردی با حضور درپلیس آگاهی شهرستان شهریار در غرب استان تهران شکایت کرد پدر میانسالش از خانه‌شان بیرون رفته و دیگر بازنگشته ‌است. در ادامه ماموران به‌دنبال یافتن ردی از اوبودند که روز بعد راننده عبوری هنگام گذر از بیابان‌های اطراف شهریار جسد سوخته مردی را یافت و به پلیس اطلاع داد. تیم جنایی به آنجا رفت و در بررسی‌های خود متوجه شد که این مرد ابتدا با ضربه‌های چاقو زخمی ودرادامه پیکر اوبه آتش کشیده شده است.به نظر می‌رسید از مکان دیگری به آنجا منتقل گردیده است. ماموران احتمال می‌دادند که جسد سوخته متعلق به مرد گمشده باشد.بنابراین خانواده او به پزشکی‌قانونی رفتند و جسد را شناسایی کردند. آنها به پلیس گفته بودند پدرشان با کسی اختلاف نداشته است. 
تحقیقات ادامه داشت تا این‌که چندهفته بعد جسد سوخته مردی دیگر در بیابان‌های شهریار پیدا شد. او نیز ابتدا با چاقو کشته وبعد به آتش کشیده شده بود. چند هفته بعد از آن جسد سوخته دیگری کشف شد. بالاخره در پی چند ماه متوالی پلیس با جسد‌های سوخته ۱۳مرد دیگر روبه‌رو شد که همگی درمحل‌های متروکه و بیابان‌های اطراف شهریار کشف شدند. شواهد نشان می‌داد این مردان نیز مانند سه نفر دیگر به قتل رسیده‌اند. در ادامه این تحقیقات دو خانواده نیز با حضور در پلیس آگاهی شهریار گم‌شدن پسر و پدر خانواده را اطلاع دادند. معلوم شد این دو نفر معتاد بودند که خانواده‌های‌شان به پزشکی‌قانونی رفتند و هویت این دو شناسایی شد اما ۱۳نفر هنوزهویت‌های‌شان نامشخص بود.همچنین بررسی‌ها نشان داد بیشتراین قربانیان معتاد بودند. تحقیقات دراین‌باره ادامه داشت تا این‌که با گذشت چند ماه از این ماجرا پسر یکی از قربانیان که هویتش فاش شده بود به اداره پلیس آمد و گفت: مردی دوره‌گرد را دیدم که ضایعات خرید و فروش می‌کرد. وقتی به او نزدیک شدم چشمانم به ساعتش افتاد که به ساعت پدرم شبیه بود و گمان می‌کنم او در این ماجرا نقش داشته باشد.با اظهارات جدید او مرد دوره‌گرد بازداشت و در اظهاراتش مدعی شد ساعت را از مردی خریده است که وقتی اطلاعات او را به‌دست‌آوردند معلوم شد همان کسی بوده که به قتل رسیده است. ماموران وقتی درباره زندگی این متهم تحقیق کردند معلوم شد که او از افراد معتاد بیزار بوده و همیشه در میان خانواده و دوستانش می‌گفته که باید جامعه را از افراد معتاد پاک کند و از آنها نفرت داشته است.
ماموران محل‌های تردد او را زیرنظرگرفته وبه تحقیقات از افرادی که ساکن آنجا بودند پرداختند که معلوم شد قربانیان قتل‌های سریالی قبل از مرگ با متهم پرونده دیده شده بودند.بنابراین از شهاب ــ تنها مظنون پرونده ــ تحقیق کردند که این بار به سه قتل اعتراف کرد و مدعی بود در مرگ دیگر معتادان نقشی نداشته است. شهاب روانه زندان شد و مدتی بعد در دادگاه محاکمه گردید، اما در جلسه دادگاه منکر قتل‌ها شد و گفت از ترس به کشتن سه مرد معتاد اعتراف کرده بود. این درحالی‌بود که او حکم قصاص گرفت و رای در دیوان‌عالی کشور تایید و برای اجرا به اجرای احکام دادگستری شهریار ارسال و شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص او آغاز شد. از سوی دیگر هنوز هویت ۱۳قربانی دیگر مشخص نشده و ردی ازخانواده‌های آنها نبود. این بخش پرونده درباره قتل آنها همچنان مفتوح مانده بود. قاتل زنجیره‌ای هنوز در زندان به‌سر می‌برد تا این‌که اوایل سال۹۶در زندان رجایی‌شهر پای چوبه‌دار رفت که خانواده یکی از قربانیان با دریافت دیه ۳۰۰میلیون تومانی رضایت دادند اما دو خانواده دیگر در محل اجرای حکم حاضر نشدند. او به زندان بازگشت و حکمش متوقف شد. بعد ازآن خانواده دو قربانی دیگر برای اجرای حکم حاضر نشدند و او همچنان بلاتکلیف مانده بود تا این‌که مرد ۷۵ساله چند روز پیش باسپردن وثیقه بعد از ۲۸ سال از زندان آزاد شد و نزد خانواده‌اش بازگشت. این درحالی‌است که اگر خانواده دو قربانی به اجرای احکام بروند و درخواست اجرای حکم را کنند این پیرمرد دوباره باید به زندان بازگردد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • شناسایی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • شناسائی و برخورد باگردانندگان۵صفحه اینستاگرامی هنجارشکن غرب تهران
  • افزایش ۳۰ درصدی جرایم سایبری در گلستان/کاربران فضای مجازی مراقب کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینک های جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند + فیلم
  • کاربران فضای مجازی مراقب لینکهای جعلی و کلاهبرداران اینترنتی باشند
  • معمای سر به مهر قتل سریالی ۱۶ معتاد
  • استرداد ۱۰ میلیارد ریال به‌ حساب مالباختگان فضای مجازی
  • افزایش ۳۲ درصدی کشف جرایم سایبری در استان سمنان
  • شیرینی حمله به اسرائیل را در فضای مجازی تلخ نکنیم + فیلم