Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، علی داودی مسئول تعلیم‌ و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج اظهار کرد: به همت معاونت تعلیم‌وتربیت حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج؛ دوره دانشگاهی عمار با حضور مسئولان معاونت حوزه و پایگاه‌ها به‌صورت کارگاهی، پنج‌شنبه ۲۲ آذر برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، تربیت مبلغان انقلاب اسلامی در ۴۰ سالگی انقلاب است و این دوره در سه سطح برگزار می‌شود و هر سطح با غربال‌گری افراد همراه خواهد بود.

مسئول تعلیم‌ و تربیت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج عنوان کرد: از دیگر اهداف این دوره می‌توان به آموزش مأموریت‌های بسیج و مبانی نظری و علمی و جریان‌شناسی اشاره کرد.

داودی با اشاره به اینکه طرح جامع عمار در سال ۱۳۹۵ یکی از بزرگترین طرح‌های آموزشی دانشجویی در سطح کشور بوده است  گفت: طرح عمار دو به‌ صورت کارگاهی و تخصصی به ادامه مباحث و فعالیت‌ها خواهد پرداخت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی جهانشاهی  گفت : براساس برنامه ریزی صورت گرفته، نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان گرامیداشت زنده یاد (محمد سلمان اکبری) در اردیبهشت ماه جاری در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: فراخوان این دوره از رقابت از ۲ ماه قبل داده شده و براساس آخرین جمع بندی صورت گرفته، تاکنون ۱۶ تیم از هیات مذهبی زاهدان برای شرکت در این دوره از رقابت اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ایجاد شور و نشاط و سلامتی در بین فعالان هیاتی را از اهداف برگزاری این دوره از رقابت بیان کرد و افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته رقابت تیم ها از هفتم تا هفدهم اردیبهشت ماه جاری در سالن‌های تعیین شده از ساعت هفت تا ۹ شب با حضور داور لیگ برتر کشور انجام خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در پایان این دوره از رقابت به چهار تیم منتخب، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

حجت الاسلام جهانشاهی از عموم مردم برای حضور،‌ مشاهده و تشویق تیم‌ها در این رقابت دعوت کرد و گفت: در حین برگزاری رقابت، برنامه های فرهنگی خوبی برای اجرا در نظر گرفته شده است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ثبت نام ۱۶۱۸ نفر در آزمون نوزدهمین دوره اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نخستین دوره رقابت فوتسال جام هیات مذهبی زاهدان برگزار می‌شود
  • بیست‌وچهارمین دوره حفظ تخصصی مؤسسه جامعه القرآن‌ برگزار می‌شود
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • نشست تخصصی «سیر تحول هنرهای قرآنی بعد از انقلاب» برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید