Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سمیه محمودی نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اسلامی این شهر ، تأکید کرد: باید هدف از برگزاری جلسات و رایزنی مسئولان، حل مشکلات کشور، استان و شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه مردم باید نتیجه اقدامات مسئولان را در زندگی خود احساس کنند، تأکید کرد: سست شدن اعتقادات دینی برخی افراد باعث شده تا به سادگی درباره مسئولان و مردم و عملکرد آن‌ها اظهار نظر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتحاد مسئولان ، اختلافات را کاهش می‌دهد، تصریح کرد : انسجام مدیران هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی را افزایش می‌دهد، زیرا بسیاری از مشکلات ناشی از ناهماهنگی دستگاه‌های اجرایی و جناح‌گرایی افراطی و بی‌هدف است.

محمودی تصریح کرد : رفع بسیاری از مشکلات نیازمند تأمین اعتبارات مالی نیست، بلکه با رایزنی و هماهنگی مسئولان و تلاش جهادی برای ایجاد رضایت در مردم می توان معضلات را حل کرد.

وی مهمترین وظیفه مسئولان در شرایط فعلی را کاستن از اعتراضات مردمی با هدف حفظ نظام اسلامی دانست و افزود: مسئولان باید در دسترس مردم باشند تا اقشار مختلف جامعه بتوانند مشکلات و نیازهای خود را با آنان مطرح کنند.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مهمترین مشکل شهرضا در حال حاضر طرح جامع شهری است.

محمودی اظهار کرد: همواره تعداد زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال رایزنی با وزرا و معاونان آن‌ها هستند، بنابراین باید از فرصت‌های پیش‌آمده برای طرح مشکلات با مدیران ارشد کشوری بیشترین استفاده شود.

وی ادامه داد: در دیدار با معاون وزیر راه، اعلام شد که این وزارتخانه تسهیلاتی که به شهرداری‌های کوچک واگذار می‌کند، در اختیار سایر شهرداری‌ها نیز قرار دهد، چون درآمدهای شهردای‌ها کاهش یافته این در حالی است که تسهیلات وزارت راه و شهرسازی برای شهرداری‌ها نیز نامحدود است.

محمودی با انتقاد از عملکرد هیئت امنای امامزده شاهرضا(ع) تأکید کرد: هیئت امنای امامزاده شاهرضا تاکنون هیچ جلسه‌ای با اعضای شورای شهر برگزار نکرده‌اند تا مشکلات محدوده این بنای مقدس رفع شود؛ نداشتن تلاش مطلوب این اعضا برای تصویب طرح جامع آستان امامزاده شاهرضا(ع) از دیگر ایرادات عملکرد آن‌ها است.

نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تحول در نظام سلامت به سود پزشکان بود و شکست خورد، تصریح کرد: طرح دیگری که در حال حاضر دولت تبلیغات زیادی هم درباره آن می‌کند، بازآفرینی شهری است که تسهیلات خوبی هم برای حمایت از آن مصوب شده است.

محمودی با اشاره به طرح مرمت بازار شهرضا، تأکید کرد: فعالیت مناسبی در این خصوص انجام نشد و هیچ یک از دستگاه‌های مسئول وظیفه خود را به خوبی انجام ندادند.

انتهای پیام/م

سخنان نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اسلامی شهرضا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل مطلق گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی مربوطه در حیطه امنیت غذایی و سلامت غذا توسط دبیرخانه شورای عالی رصد می‌شود و تمامی دستگاه‌ها موظفند گزارش اقدامات را جهت جمع بندی به دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارسال نمایند.

وی افزود: دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی پیرو ابلاغ رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، جلسه هم اندیشی و هماهنگی اجرای رهنمودهای رئیس جمهور در خصوص اهمیت توجه به امنیت غذایی و سلامت غذای مصرفی مردم و تکالیف وزارت بهداشت و سایر دستگاه‌های مرتبط را برگزار کرد.

مطلق ادامه داد: وزارت بهداشت با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری طی مدت ۲ ماه اقدامات لازم در راستای تولید مواد غذایی از مزرعه تا سفره را تدوین خواهند کرد و در جلسه بعدی شورای عالی سلامت و امنیت غذایی ارائه نمایند.

کد خبر 6085877 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • رشته‌های هنرستانی در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • رصد اقدامات دستگاه‌های اجرایی در حوزه امنیت غذایی
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • سیل و سرما مانع عدم حضور مردم در پای صندوق های انتخابات نشد/مدیران برای رضایتمندی مردم آستین همت بالا بزنند
  • تقویت فراکسیون انقلاب اسلامی به حفظ انسجام مجلس کمک می‌کند
  • ملاقات عمومی استاندار چهارمحال و بختیاری با مردم
  • دست برتر مردم در حجاب