Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- سرپرست هیات بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: تیم جوانان این استان در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی باشگاه های کشور به مقام سوم دست یافت.

سروش پور آزاد دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور محمد محمود آبادی مقام اول دسته وزنی 140کیلو گرم، مهدی میم باش مقام دوم دسته وزنی 90 کیلو گرم، جواد علیزاده مقام سوم دسته وزنی 82،5 و امیر ارسلان مطیع مقام چهارم دسته وزنی منهای 140 کیلو گرم را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی باشگاه های کشور با حضور 328 ورزشکار و 39تیم از 16 تا 18 آذر در زنجان برگزار شد اظهار داشت: تیم خراسان رضوی با چهار ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد.
پنج هزار و 693 ورزشکار به صورت حرفه ای در رشته های بدن سازی و پرورش اندام خراسان رضوی فعالیت می کنند.
7507 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پاورليفتينگ قهرماني كشور خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون دوچرخه‌سواری، محمود وفایی مدیر تیم‌های ملی دوچرخه‌سواری گفت: با نظر کمیته فنی تیم‌های ملی کوهستان ۵ ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا - مالزی مشخص شدند. فراز شکری، حسین زنجانیان، طا‌ها قابلی، فاطمه عباسی و فرانک پرتوآذر ۵ نماینده کشورمان در مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا خواهند بود. البته فرانک پرتوآذر باتوجه به حضور در مسابقات تیم باشگاهی به طور مستقیم راهی محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در مالزی خواهد شد.   مدیر تیم‌های ملی افزود: این ۴ ورزشکار از ۵ اردیبهشت به مدت یک هفته در استان گیلان به سرمربیگری آرش امیدفر اردوی نهایی خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • معرفی رکابزنان اعزامی به مسابقات کوهستان قهرمانی آسیا