Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - سبزوار - ايرنا - نايب رئيس جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي (جمنا) گفت: توطئه آمريکا در ايجاد جنگ رواني براي نااميد کردن مردم از انقلاب به شکست مي انجامد.

مهدي چمران عصر دوشنبه در همايش بزرگداشت روز دانشجو و شهداي دانشجوي شهرستان سبزوار افزود: با افزايش بصيرت ملت، عمليات رواني رسانه اي دشمن و فشار اقتصادي آنها براي به زانو در آوردن مردم نفعي براي غربي ها نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: مردم ايران همچون دوران دفاع مقدس در برابر جنگ رواني و اقتصادي دشمن ايستادگي مي کنند و هراسي از تحريم ها ندارند.
رئيس سابق شوراي شهر تهران با اشاره به اقدامات خصمانه آمريکا عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: آمريکا مي خواهد با فشار بر مردم ايران و تحريم اقتصادي موجب افزايش نارضايتي هاي عمومي و ايجاد اعتراضات خياباني و سراسري شود.
چمران افزود: هدف ديگر آمريکا از فشار اقتصادي، شنيدن صداهاي مخالف و همسو با غرب در ايران، کشاندن ايران به پاي ميز مذاکره و به سازش کشيدن ايران است.
وي اظهار داشت: مردم بايد مشکلات و مطالبات خود را به گونه اي بيان کنند که زمينه سوء استفاده غرب ايجاد نشود و مشکلات را با استفاده از ظرفيت هاي داخلي برطرف کنند.
وي گفت: امروز آمريکا از درون دچارنابساماني شده و شرايط بين المللي به نفع جمهوري اسلامي ايران است لذا بايد با برنامه ريزي و عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي کشور قدرتمند و توانمندتر از گذشته داشته باشيم.
سبزوار در 230 کيلومتري غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7495 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

کنعانی با اشاره به اینکه این اقدام واشنگتن، ماهیت مزوّرانه سیاست خارجی آمریکا و انزوای موضع این کشور نزد جامعه جهانی را بیش از پیش نزد افکار عمومی جهان برملا ساخت، افزود: حمایت یکجانبه و نامحدود رژیم آمریکا از رژیم صهیونیستی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، نظامی، حقوقی و بین‌المللی با هزینه مردم آمریکا و به بهای قربانی کردن صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی در بیش از هفت دهه گذشته، نه تنها کارکرد خود را از دست داده است، بلکه هیئت حاکمه آمریکا را نیز بیش از همیشه نزد افکار عمومی دنیا بی آبرو ساخته و ثابت نموده که این کشور بازیگر بی‌طرف و کنشگر مسئولی در جامعه جهانی نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه بار دیگر بر حق مشروع و غیرقابل انکار ملت فلسطین در تشکیل دولت مستقل فلسطین به پایتختی قدس شریف در کل سرزمین تاریخی فلسطین از بحر تا نهر تاکید نمود و گفت:، جمهوری اسلامی ایران بر این باور است که اراده ملت مقاوم و قهرمان فلسطین در نهایت بر اراده دشمنان ملت فلسطین و در رأس آن رژیم جعلی، آپارتاید و جنایتکار اسرائیل فائق خواهد آمد.

رأی‌گیری در شورای امنیت سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل بامداد امروز به وقت تهران در نیویورک انجام شد و آمریکا به عنوان اصلی‌ترین حامی رژیم صهیونیستی، این قعطنامه را وتو کرد. در این رأی‌گیری که صحنه انزوای آمریکا در شورای امنیت بود، تنها آمریکا رأی منفی داد و انگلیس و سوئیس رأی ممتنع دادند. ۱۲ عضو دیگر نیز رأی مثبت دادند.

 

دیگر خبرها

  • ایران وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل را محکوم کرد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی دشمن را شکست
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • رشد اقتصادی نشان دهنده امید ملت ایران به آینده است
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده‌اند
  • دشمنان نظام رشد اقتصادی ایران را هدف قرار داده است
  • خدشه‌دار کردن رشد اقتصادی ایران، هدف دشمنان نظام است
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد