Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مشهد- ايرنا- مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي خراسان رضوي گفت: اشتغالزايي در اين استان طي سال جاري از هدف گذاري ها پيشي گرفت و تاکنون 102 درصد از فرصت هاي شغلي برنامه ريزي شده محقق گرديده است.

محمد سنجري روز دوشنبه در نشست اقتصاد مقاومتي استان خراسان رضوي افزود: از ابتداي سال جاري تاکنون 111 هزار و 410 فرصت شغلي در اين استان ايجاد شده در حالي که براي اين مدت 110 هزار فرصت شغلي در حوزه هاي مختلف هدف گذاري شده و بين 32 دستگاه اجرايي استان تقسيم کار صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين فرصت هاي شغلي توسط دستگاههاي اجرايي نظير بنياد مسکن، سازمان صنعت، معدن و تجارت، مرکز فناوري و اطلاعات، اداره کل راه و شهرسازي، مراکز کاريابي و بنگاههاي توليدي ايجاد شده است.
وي گفت: 34 هزار و 272 فرصت شغلي از اين اشتغالزايي توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و 30 هزار و 124فرصت شغلي توسط اداره کل راه و شهرسازي ايجاد شده است.
سنجري افزود: بيشترين اشتغالزايي ايجاد شده در سال جاري توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزي، اداره کل راه و شهرسازي و بنياد مسکن بوده است.
وي اظهار داشت: از سوي ديگر پنج دستگاه اجرايي بيشترين اشتغالزايي را نسبت به تعهدات خود داشته اند که شامل بنياد مسکن، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بيمه سلامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و صندوق کار آفريني اين استان هستند.
وي گفت: شهر مشهد با ايجاد 61 هزار و 661 فرصت شغلي بيشترين اشتغالزايي را بين شهرستان هاي استان داشته است.
سنجري افزود: شهرستانهاي کلات، مه ولات، جوين، چناران و رشتخوار نيز نسبت به تعهدات خود اشتغالزايي مناسب داشته اند.
3027 / 6053
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام‌رضا(ع) گفت: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   یاسر زنگنه روز یکشنبه در دیدار با فرماندار تایباد افزود: هم اکنون قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در محورهای فرهنگی، تبلیغ، تعلیم و تربیت، سلامت، عمران، اشتغال و اقتصاد در روستاهای هدف خود در شهرستانهای، سرخس، کلات، زاوه، خواف، تربت جام و تایباد فعال است.   وی گفت: ایجاد اشتغال پایدار در سطح مناطق محروم و مرزی از مهمترین اولویت های این قرارگاه است که امسال با استفاده از تجربه های به دست آمده سالهای گذشته به دنبال کاهش موانع پیش روی آن هستیم.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) افزود: با هدف حمایت از پرورش دهندگان دام سبک، امسال برای دامداران ۶ دهستان استان خراسان رضوی توزیع انواع نهاده های دامی با تعرفه های مصوب پیش بینی شده که طی چند روز آینده در بین آنان قرار خواهد گرفت.   زنگنه ادامه داد: در راستای پیشرفت و شکوفایی مناطق مرزی و محروم، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) در ۸۸ روستا و برای افزون بر ۸۰ هزار نفر خدمات ارائه می‌کند.   مسئول اشتغال قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا(ع) گفت: احیا و مرمت قنوات، احداث و بازسازی خانه‌های عالم، احداث و لایروبی بندهای خاکی و سنگی ملاتی، محوطه سازی و ساخت سرویس‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این قرارگاه در مناطق مرزی است.

دیگر خبرها

  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • ایجاد ۴۰ هزار فرصت شغلی در استان کرمانشاه
  • برنامه امسال چهارمحال و بختیاری ایجاد ۱۲۹۵۱ فرصت شغلی است
  • چگونه ترکیه از صنعت خودروسازی ایران پیشی گرفت و ما بی توجه به فرمان رهبری دنبال مدیریت دولتی خودروسازی هستیم
  • صدور هزار و ۳۴۲ پروانه بهره‌برداری در خراسان رضوی
  • نقش مهم اشتغالزایی در ماندگاری ساکنان مناطق مرزی خراسان رضوی
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • سرمایه‌ گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در حوزه صنایع معدنی و صنعت خراسان رضوی
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی حوزه صنایع معدنی و صنعت