Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی و دبیر بحران شهرداری بردسکن  گفت:  این خودرو منحصر به فرد با هزینه ای بالغ بر 85 میلیون  ریال تجهیز و راه اندازی شده است.

مجتبی صادقی افزود: این خودرو دارای امکاناتی از قبیل: میز کنفرانس ، بانک جامع اطلاعاتی بحران ،سیستم صوت و تصویر پیشرفته با قابلیت ارتباط به صورت ویدئو کنفرانس ، دریافت تصاویر ارسالی ، تلفن ماهواره ای ، اینترنت پر سرعت ،سیستم هوشمند هواشناسی ، بیسیم مدیریت بحران ، تجهیزات کمکهای اولیه و اطفاء حریق امکانات پیشرفته برق رسانی و تجهیزات اسکان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسل درونه یکی از بزرگ ترین گسل های ایران است که با طول 700 کیلومتر بخش از آن در شهرستان بردسکن  قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مینی بوس مدیریت بحران رونمایی بردسکن اولین خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • اولین کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل آغاز شد
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد
  • آماده باش کامل اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد 
  • شناسایی ۸۳۱ مکان پرخطر در قم
  • مدیریت بحران سیستان و بلوچستان تجهیزات کافی ندارد
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم