Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی روز دوشنبه در جلسه دبیران ستاد هفته پژوهش که در سالن مدیریت بحران استانداری تشکیل شد، افزود: امروز هر کشوری را بخواهند در ردیف توسعه یافتگی قرار دهند، بحث پژوهش و فناوری آن را مورد ارزیابی قرار می دهند و خوشبختانه کشور ما نیز راه خود را با برنامه ریزی های مدون در این زمینه آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اگرچه تاکنون نتوانسته ایم در تولید علم و فناوری گام های بلندی برداریم اما با ایجاد شرکت های دانش بنیان و دستاوردهای حاصل از آن، نقشه راه آینده خود را به نحو مناسبی ترسیم کرده ایم.
این مسئول در ادامه به راه اندازی سامانه مدیریت پژوهش در استان اشاره کرد و یادآور شد: خوشبختانه با این اقدام هم طرح های در حال مطالعه و هم پژوهشگران عرصه آن مورد رصد دقیق قرار می گیرند.
دقیقی با بیان اینکه فعالان عرصه پژوهش می توانند در استان از طریق سایت پژوهش تحقیقات خود را برای تکمیل مورد پیگیری قرار دهند، افزود: در راستای برگزاری بزرگداشت هفته پژوهش نیز از مهر ماه سال جاری اقدامات مناسبی را در این زمینه به عمل آورده ایم تا به نتایج قابل قبولی در پایان دست پیدا کنیم.
به گفته وی، سازمان برنامه و بودجه استان قزوین در یک سال گذشته 10 میلیارد ریال را به طرح های پژوهشی اختصاص داده است.
نماینده کمیته اجرایی هفته پژوهش در پایان با اشاره به برپایی نمایشگاه هفته پژوهش از 25 تا 28 آذر ماه جاری در سالن ورزشی دانشگاه پیام نور واقع در مینودر، تاکید کرد: در جشنواره ایده های برتر استان ضمن تجلیل از 25 ایده شاخص، 22 نشست تخصصی و کارگاهی نیز برگزار می شود.

**اصحاب رسانه واکسن درمان دردهای اجتماعی و فرهنگی جامعه هستند
مسئول دبیرخانه کارگروه هفته پژوهش قزوین نیز در این جلسه گفت: اصحاب رسانه واکسن درمان دردهای اجتماعی و فرهنگی جامعه به لحاظ انتقال مسایل مختلف هستند.
کریم تفضلی تاکید کرد: کمیته علمی همه ساله و براساس شورای سیاستگذاری و رویه های موجود در خصوص پژوهشگران برنامه ریزی کرده و مصوبات آن نیز توسط کمیته علمی تعیین می شود.
وی ادامه داد: بر همین اساس امسال 2 شاخصه ارتقای دانشگاهی و مسایل حقوقی در نظر گرفته شد و بررسی های لازم در بخش های مختلف از جمله سهمیه های داده شده، دانشگاه های دولتی و غیر دولتی، حوزه علمیه، آموزش و پرورش و سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی صورت گرفت.
8054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف آموزش و پرورش اصحاب رسانه جامعه سازمان برنامه و بودجه علم و فناوری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی استیضاح ظریف امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارتقای رتبه علمی اعضای هیئت علمی تغییر می‌کند
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • دلیل تعویق اکران «مست عشق» مشخص شد
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • افزایش پلکانی دمای هوا در قزوین
  • پیش بینی هواشناسی
  • برگزاری جشن هفته هنر انقلاب در قزوین
  • هفته دوم آوریل؛ درباره همسایه‌های میکروسکوپی‌ و فسیل دخترعموی باستانی‌مان
  • گزینه جذاب برای یحیی گل‌محمدی؛ تیم جدید او مشخص شد؟