Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-19@21:08:39 GMT

تسهیل آموزشهای حرفه ای در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۸۱۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در این نشست آقای مکی آبادی فرماندار سیرجان بر ضرورت اتمام ساختمان آموزشکده فنی دخترانه کوثر سیرجان تاکید کرد و گفت اجرای این طرح بیش از 5 سال طول کشیده و هنوز به نتیجه نرسیده است. فرماندار سیرجان همچنین با اشاره به اینکه از محل اعتبارات شهرستان برای طرح های عمرانی و حصار کشی آموزشکده پسرانه فنی شهید کرانی سیرجان 3 میلیارد ریال اختصاص یافته است گفت لازم است  دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در خصوص اتمام طرح های نیمه تمام در سیرجان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه حجه الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان هم بر ضرورت رفع مشکلاتی که ناشی از کمبود اعتبارات عمرانی است تاکید کرد و گفت : دانشجویان امانت های این ملت به دست ما هستند و توجه به کیفیت آموزش مهم است .
آقای صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم در این نشست ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مراکز آموزشی سیرجان گفت : دانشگاههای فنی و حرفه ای از بزرگترین دانشگاههای کشور هستند که در آموزش های مهارتی خوب کار می کنند و امروزه استان کرمان با 15 آموزشکده و دانشکده که 11 هزار نفر جمعیت دانشجویی دارند ، در آموزش های مهارتی در کشور جایگاه برتر را کسب کرده و پیشتاز است. آقای ابراهیم صالحی عمران افزود : بر اساس اطلاعات و آمار موجود 75 درصد از دانش آموختگان این مراکز جذب بازار کار شدند و در خیلی از رشته ها 100 درصد این فارغ التحصیلان وارد بازار کارمتناسب با رشته های خود شدند.
در پایان این جلسه ساختمان سلف سرویس جدید آموزشکده فنی شهید کرانی سیرجان به بهره برداری رسید .بگفته آقای وحید صادقی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید کرانی این ساختمان با زیربنای 800 مترمربع وصرف 15 میلیاردریال از اعتبارات این آموزشکده احداث شده و ظرفیت 600 نفر را دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان سیرجان فنی و حرفه ای صالحی عمران حجت الاسلام محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • تسهیل امر زیارت، تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • تسهیل امر زیارت تکلیف مدیریت شهری در مشهد است
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • مدرسه باید دالان زندگی برای دانش‌آموز باشد / سیاست توسعه متوازن در دستور کار آموزش و پرورش
  • اولین کنفرانس ملی مهارت به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای برگزار می‌شود
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید