Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران پنالتی پرسپولیس را صحیح می داند.

طرفداری- فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال درباره داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت:

ناظر بازی گزارش خود را به ما ارائه کرد. با توجه به حساسیت بازی و جو حاکم بر ورزشگاه، سعی شد از بهترین تیم داوری در این مسابقه استفاده شود. تیم داوری از نظر مدیریت در بازی، کنترل بازی و تنبیهات انضباطی به خوبی عمل کرد و توانست مسابقه را کنترل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد:

طبق گزارش ناظر بازی، در دقیقه 87 داور به درستی خطای هند پنالتی سپاهان را اعلام کرد، چون دست بازیکن کاملاً در حالت غیرطبیعی بود و باعث انحراف توپ شد. البته در این صحنه که حدود یک تا دو ثانیه طول کشید، حدود 18 بازیکن  از دو تیم داخل محوطه جریمه جدال‌های فیزیکی داشتند که در این برخوردها، تماس بدنی نیز وجود داشت. اگر فیلم بازی بازبینی شود ابتدا بازیکن تیم سپاهان (کی‌روش) با دست بازیکن تیم پرسپولیس (مصلح) را هُل می‌دهد و در ادامه مهاجم پرسپولیس (منشا) نیز به همین صورت بازیکن شماره 44 سپاهان (شفیعی) را هُل می‌دهد که داور عکس‌العملی به هیچ‌کدام از  بازیکنان نشان نمی‌دهد و به درستی خطای هند بازیکن سپاهان (شماره 88) را به سود تیم پرسپولیس، پنالتی اعلام می‌کند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت:

با توجه به گزارش ناظر داوری در دقیقه 1+90 نیز بازیکن 88 سپاهان به همراه بازیکن شماره 11 پرسپولیس در نزدیکی داور اقدام به توهین به یکدیگر می‌کنند که داور بازی هر دو بازیکن را از زمین مسابقه اخراج می‌کند. ضمناً پس از بازبینی فیلم مسابقه توسط کمیته آنالیز، نتیجه نهایی از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی پرسپولیس درست بود؟

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: داور در این مسابقه در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ متری سوت می زد.

به گزارش مشرق، حسین عسگری در گفت و گویی در مورد نحوه قضاوت علی اصغر مومنی در نیمه دوم مسابقه نفت آبادان و پرسپولیس اظهار داشت: در نیمه دوم هم داوری هیچ مشکلی نداشت و قضاوت خوبی انجام داد و تمامی تصمیماتش درست بود اما همانطور که گفتم این داور اضافه وزن دارد و اگر مسابقه سرعت زیادی داشت ممکن بود کار قضاوت برایش سخت می شد.

وی افزود: یکی از مربیان یکبار گفت این خطا را اگر توی هواپیما هم نشسته بودید تشخیص می دادید دراین مسابقه هم واقعا خطا ها آشکار بود اما همیشه شرایط بازی اینگونه نیست و اگر داور از صحنه دور باشد یا جاگیری درستی نداشته باشد ممکن است در تشخیص خود مرتکب اشتباه شود. در این مسابقه داور به دلیل اضافه وزنی که داشت در برخی صحنه ها از فاصله ۲۵ یا ۳۰ متری سوت می زد که البته سوت هایش هم درست بود.

عسگری در مورد پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس گفت: اعلام پنالتی هم درست بود اگرچه مدافع نفت پشتش به توپ بود اما نمی تواند دست هایش را در محوطه جریمه مثل صلیب باز کند در این لحظه با برخورد توپ به دست خطای هند باید اعلام شود که داور هم به درستی پنالتی اعلام کرد.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • کارشناسی داوری گل اول و پنالتی پرسپولیس در آبادان
  • پرسپولیس باز هم گل مردود زد؟ | کارشناسی صحنه‌های جنجالی نفت آبادان و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس درست بود؟
  • کارشناس داوری بازی پرسپولیس و نفت/ پنالتی سرخ‌ها درست بود
  • پنالتی پرسپولیس درست بود؟
  • دیدگاه کارشناسی داوری در مورد دو صحنه جنجالی بازی صنعت نفت و پرسپولیس
  • پنالتی و گل اول پرسپولیس مقابل صنعت نفت درست بود؟ + فیلم
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • اعتراض سریع سپاهان به داور دربی اصفهان
  • اشتباه داور علیه استقلال چه ربطی به پرسپولیس دارد؟