Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مربی تیم ملی تیراندازی ایران در رشته تفنگ با بیان اینکه سهمیه المپیک 2020 در چهار مرحله جام جهانی و رقابت های قهرمانی آسیا توزیع می شود، گفت: ملی پوشان ایران برای کسب سهمیه باید در تمامی مراحل جام جهانی شرکت کنند.

«مریم طالبی» امروز (دوشنبه) در حاشیه نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی تیراندازی کشورمان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: نخستین مرحله جام جهانی و انتخابی المپیک 2020، اسفندماه سال جاری به میزبانی هند و در «دهلی نو» برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه در این رقابت ها، سه سهمیه المپیک در تفنگ بادی و سه سهمیه در تفنگ سه وضعیت توزیع خواهد شد، گفت: به دلیل محدود بودن سهمیه ها، تیراندازان ایران باید در تمامی مراحل جام جهانی شرکت کنند.
طالبی ادامه داد: با وجود تمام تلاش هایی که از سوی مسئولان فدراسیون صورت می گیرد، این رشته به اندازه توانش مورد توجه قرار ندارد. این در حالی است که در سایر کشورها، تیراندازی به عنوانی یکی از پر مدال ترین رشته های المپیکی با سرمایه گذاری عظیمی مواجه شده است.
وی در ادامه با بیان اینکه رشته تیراندازی آن طور که نیاز است از سوی وزارت ورزش مورد حمایت قرار نمی گیرد، گفت: تخصیص ارز با نرخ دولتی می تواند گره ای از مشکلات پیش روی ورزشکاران این رشته برای تامین تجهیزات، باز کند.
طالبی در خصوص تاخیر در تشکیل شدن اردوهای آماده سازی تیم ایران، گفت: استراحتی بین سه هفته تا یک ماه، پس از مسابقاتی سنگینی چون بازی های آسیایی امری طبیعی است. البته بنابر دلایلی، فدراسیون نتوانست زودتر از این اردوی آماده سازی ملی پوشان را آغاز کند.
وی که سال ها در عضویت تیم ملی ایران به عنوان ورزشکار نیز بوده است، توضیح داد: با توجه به اینکه ملی پوشان در لیگ برتر حضور دارند و برنامه تمرینی خود را در قالب باشگاهی و فردی دنبال کرده اند، خوشبختانه همگی در سطح قابل قبولی از آمادگی هستند.
مربی ایران با اشاره به اینکه همچون گذشته مشکل اصلی تیم ایران نداشتن مهمات است، گفت: مسئولان فدراسیون قول داده اند با اعزام تیم به اردوهای برون مرزی، بتوانیم با امکانات مناسبی مهیای رقابت های مهم شویم.
این مربی جوان با نقل قولی از «لازلو سوچک» سرمربی اسبق تیم ملی تفنگ کشورمان گفت: او معتقد بود با وجود مشکلات عدیده، 2 راه بیشتر ندرایم. یا باید در خانه بنشینیم و اعتراض کنیم و یا باید تمرین بیشتر را در پیش بگیریم تا از فرصت های موجود حداکثر بهره را ببریم.
وی ادامه داد: خوشبختانه به پیشنهاد مربی بدنساز تیم، سالن بدنسازی برای تیراندازان تجهیز شده است. اکنون کادر فنی از مربی بدنساز، روانشناس و ماساژور بهره می گیرد که این افراد موجب پیشرفت اردونشینان می شوند.
مربی تیم ملی تفنگ ادامه داد: امکانات می تواند بهتر شود، اما شرایط فعلی هم بد نیست و حتی وضعیت تغذیه ورزشکاران نسبت به گذشته بهتر شده است.
به گفته طالبی، تیراندازای ایران از پتانسیل خوبی برخوردار است که چنانچه حمایت کافی و به موقع صورت نگیرد، این توانایی هدر خواهد شد.
ورزشی**1828**3783**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيراندازي اردوي تيم ملي سرمربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا که انتخابی جام جهانی فوتسال نیز به شمار می‌رود با دوئل سراسر تاکتیکی، هیجان‌انگیز و نزدیک مربیان بزرگ دنیا، میان تیم‌های ازبکستان و ویتنام پیگیری شد که در نهایت ازبک‌ها با تئوریسین بزرگ خود وناسیو لوپز اسپانیایی، تیم ملی ویتنام با مربیگری دیگو جوستوزی آرژانتینی را شکست دادند و حریف ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت ها شدند.

تیم ملی ازبکستان که با صدرنشینی به مرحله حذفی راه یافته بود و میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ محسوب می‌شود، بازی را به سبک خود مدیریت کرد و سعی داشت با حفظ کردن توپ به دنبال راهی برای گلزنی باشد که در لحظه‌ای غفلت، ویتنامی‌ها زهر خود را ریختند و نتیجه را پیش افتادند.

در نیمه دوم، ازبک‌ها پیروز بازی و نیمه مربیان بودند و موفق شدند ضمن به تساوی کشیدن بازی، در لحظات پایانی به گل پیروزی بخش دست یافتند تا برتری دراماتیکی را برای خود رقم بزنند.

دیگو جوستوزی و تیم ملی فوتسال ویتنام با این شکست، همچنان شانس صعود به جام جهانی را در بازی‌های پلی‌آف جستجو می‌کنند و باید دید در چه مسیری قرار می‌گیرند.

تیم‌های افغانستان، ویتنام، عراق و قرقیزستان، چهار تیمی خواهند بود که در پلی‌آف به مصاف همدیگر خواهند رفت و در نهایت یک تیم به عنوان نماینده پنجم قاره کهن مسافر جام جهانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و بانوان کشورمان در کاپ جهانی
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • وضعیت اضطراری؛ شرایط خیلی امیدوار کننده نیست / سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک
  • سر بی کلاه دو و میدانی در المپیک؛وضعیت اضطراری
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • ازبکستان 2 - 1 ویتنام، چهارمین سهمیه جام جهانی
  • درآمدی بر روش‌شناسی رئالیسم انتقادی