Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@16:56:05 GMT

کمال - شجاع؛ پرونده بسته شده کارلوس کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۹۰۲

کمال - شجاع؛ پرونده بسته شده کارلوس کی‌روش

دو بازیکن مدعی پرسپولیس در نهایت نتوانستند جواز حضور در تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش را به دست بیاورند.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست 35 نفره تیم ملی برای غربال نهایی حضور در جام ملت‌های آسیا، در نهایت کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل زاده به عنوان دو بازیکن مدعی دستیابی به پیراهن تیم ملی در این راه ناکام ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کامیابی نیا که تا پیش از جام جهانی با حضور در اردوها و تجربه چند بازی ملی یکی از نفرات مورد تایید کارلوس کی روش محسوب می‌شد و در نهایت اما در رقابت با هافبک دفاعی‌هایی مثل امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی، علی کریمی، احسان حاج صفی و اکنون احمد عبدالله زاده قافیه را باخت و نتوانست به حضور در جام ملت‌ها امیدوار باشد. این بازیکن که علیرغم مصدومیت کتف در دیدارهای این فصل نمایش قابل قبولی از خود به جا گذاشته بود و توانست یکی از مهره‌های تاثیرگذار برانکو ایوانکوویچ لقب گیرد، طی هفته‌های گذشته و با نزدیک شدن به این رقابت‌ها فارغ از درد مصدومیت در تلاش بود تا خود را یکی از کاندیدهای لیست کی روش معرفی کند. در نهایت اما بعد از اخراج برابر سپاهان، این دومین اتفاق بد برای هافبک پرسپولیس می‌تواند محسوب شود.


شجاع خلیل زاده 5 سال پشت در مصاحبه‌ای مانده که علیه کادرفنی تیم ملی انجام داده است. مدافع پرسپولیس که تحول بزرگی در کیفیت فنی خود صورت داده است و توانسته اکنون به جمع مدافعان قابل اعتنای فوتبال ایران اضافه شود، پیش از این در آستانه جام جهانی برزیل جزو نفرات محبوب کادرفنی تیم ملی محسوب می‌شد. با این حال بعد از خط خوردن در آستانه اعزام به اردوی پایانی، او مصاحبه تندی علیه کادرفنی صورت داد که اکنون باعث شده تا طی 5 سال اخیر در لیست سیاه کارلوس کی روش قرار گیرد. شجاع هرچند در تلاش بود در کنار بالا رفتن کیفیت فنی خود، از نظر اخلاقی نیز با اعلام عذرخواهی از کادرفنی و کارلوس کی روش به این ماجرا پایان دهد، با این حال در لیست سرمربی تیم ملی قرار نگرفت تا همچنان به درخشش در پرسپولیس بیندیشد.

تیم ملی ایران کارلوس کی روش(سرمربی) کمال الدین کامیابی نیا شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران کارلوس کی روش سرمربی شجاع خلیل زاده پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرتیپ دوم مجید شجاع اظهار کرد: در راستای برخورد با قاچاقچیان سوخت و جلوگیری از خروج سرمایه ملی از کشور، مرزبانان این فرماندهی موفق به کشف مقادیری سوخت قاچاق طی ۲۵ روز اول سال جاری کردند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی افزود: مرزبانان این فرماندهی در حین کنترل خودروهای خروجی از کشور و نیز انجام گشت‌های منظم در حوزه استحفاظی با تنگ کردن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۳ میلیارد و ۵۸۷ میلیون ریال را از ۹ دستگاه خودرو کشف کنند.

وی تصریح کرد: قاچاق سوخت در مرزهای این استان بویژه حوزه هنگ تایباد به صورت قلکی (بطری‌های یک و نیم لیتری) بوده و در این راستا نیز افرادی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

شجاع با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی گفت: قاچاقچیان سوخت باید بدانند خروج سرمایه ملی از کشور به صورت غیرمجاز خسارت‌هایی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند، لذا مرزبانان قاطعانه در برابر آنها ایستاده‌اند و برخورد قانونی با آنها صورت خواهد گرفت.

کد خبر 6079514

دیگر خبرها

  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • روایت فتح‌الله زاده از ورود به جهنم با دست‌های بسته
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • محکومیت سه میلیارد ریالی قاچاقچی احشام در سلماس
  • کشف بیش از ۴۵ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی
  • آلکاراس: مجبور شدم از مسترز بارسلونا کناره‌گیری کنم