Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@13:51:14 GMT

تسهیل آموزش‌های حرفه‌ای در سیرجان

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۱۹۸۷

به گزارش خبرگزاری صداوسیما در این نشست مکی آبادی فرماندار سیرجان بر ضرورت اتمام ساختمان آموزشکده فنی دخترانه کوثر سیرجان تاکید کرد و گفت: اجرای این طرح بیش از 5سال طول کشیده و هنوز به نتیجه نرسیده است.

فرماندار سیرجان همچنین با اشاره به اینکه از محل اعتبارات شهرستان برای طرح های عمرانی و حصار کشی آموزشکده پسرانه فنی شهید کرانی سیرجان 3میلیارد ریال اختصاص یافته است گفت لازم است  دانشگاه فنی و حرفه ای کشور نیز در خصوص اتمام طرح های نیمه تمام در سیرجان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جلسه حجه الاسلام سیدمحمود حسینی امام جمعه سیرجان هم بر ضرورت رفع مشکلاتی که ناشی از کمبود اعتبارات عمرانی است تاکید کرد و گفت: دانشجویان امانت های این ملت به دست ما هستند و توجه به کیفیت آموزش مهم است.
صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور هم در این نشست ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات مراکز آموزشی سیرجان گفت: دانشگاههای فنی و حرفه ای از بزرگترین دانشگاههای کشور هستند که در آموزش های مهارتی خوب کار می کنند و امروزه استان کرمان با 15آموزشکده و دانشکده که 11هزار نفر جمعیت دانشجویی دارند، در آموزش های مهارتی در کشور جایگاه برتر را کسب کرده و پیشتاز است. آقای ابراهیم صالحی عمران افزود: بر اساس اطلاعات و آمار موجود 75درصد از دانش آموختگان این مراکز جذب بازار کار شدند و در خیلی از رشته ها 100درصد این فارغ التحصیلان وارد بازار کارمتناسب با رشته های خود شدند.
در پایان این جلسه ساختمان سلف سرویس جدید آموزشکده فنی شهید کرانی سیرجان به بهره برداری رسید .بگفته آقای وحید صادقی رئیس آموزشکده فنی و حرفه ای شهید کرانی این ساختمان با زیربنای 800مترمربع وصرف 15میلیاردریال از اعتبارات این آموزشکده احداث شده و ظرفیت 600نفر را دارد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان سیرجان فنی و حرفه ای صالحی عمران حجت الاسلام محمودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر آنان در سراسر کشور خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا اکبری با اشاره به اجرای مرحله اول طرح سراسری مبارزه با سارقان مغازه در کشور گفت:‌در جریان این طرح بیش از ۱۵۰ سارق و مالخر از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر و بیش از ۱۵۰ فقره سرقت نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از سرقت‌های مغازه در مراکز استان‌ها و کلان‌شهرها اتفاق می‌افتد، گفت:  معمولا این سرقت‌ها از سوی سارقان حرفه‌ای صورت می‌گیرد. در همین راستا نیز ما اولین مرحله از طرح مبارزه با سارقان مغازه در استان های سراسر کشور را به مدت سه روز متوالی در هفته اول اردیبهشت ماه سال جاری اجرا کردیم.

اکبری با بیان اینکه از حدود ۱۵۰ سارق و مالخر دستگیر شده، ۳۱ نفر مالخر و ۱۲۱ نفر نیز سارق بودند، گفت:  سرقت از مغازه به جهت داشتن برخی ویژگی ها و وجود اموال باارزش و گران قیمت و سهولت در سرقت نسبت به دیگر سرقت های مشابه همواره در کانون توجه سارقان است.  از جمله تاثیرگذارترین عوامل در گرایش و رویکرد به سرقت مغازه؛ کم توجهی مالباختگان به نکات ایمنی مانند نصب دزدگیر و آژیر خطر، وجود نقص در درها و قفل در ها، پایین بودن ضریب ایمنی، وجود خلاء های قانونی در برخورد با سرقت ، پایین بودن هزینه ارتکاب جرم و ... است.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با بیان اینکه افزایش ضریب ایمنی مغازه در کاهش وقوع سرقت ارتباط مستقیمی دارد، به صاحبان مغازه‌ها توصیه کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی مناسب مانند دوربین های مداربسته، دستگاهای هشدار دهنده و ... می تواند سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیگر نیازی به پلاک گذر موقت نیست!
  • پیشنهاد گسترش دامنه شمول در اصلاح قانون بیمه بیکاری
  • تسهیل خدمت‌رسانی به مردم با هوشمندسازی امور قضایی
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • بازداشت بیش از ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • بازداشت ۱۵۰ سارق مغازه و مالخر حرفه‌ای طی ۳ روز در کشور
  • تسهیل سرمایه گذاری در بخش دامپروری با اصلاح جرائم بهداشتی
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • از بین رفتن یا تغییر در ۸۰ میلیون شغل طی چند سال آینده