Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@08:13:26 GMT

شاخص بورس به رشد ۲۴ واحدی قناعت کرد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۰۱۴

به گزارش اکوفارس به نقل از تسنیم، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 617میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 397میلیارد تومان در 130هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 24واحدی در ارتفاع 166 هزار و 915واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی صنایع پتروشیمی خلیج فارس، بانک تجارت و خدمات انفورماتیک شد و در مقابل نمادهای معاملاتی ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی جم و گروه مپنا با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز متعادلی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 7واحد، بازار اول 22 و بازار دوم 30 واحد رشد و در مقابل شاخص‌های کل (هموزن) 40واحد، قیمت (هموزن) 28واحد و آزاد شناور 101واحد افت کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 911میلیون ورقه به‌ارزش 350میلیارد تومان در 125هزار نوبت، آیفکس 19واحد رشد کرد و در ارتفاع  1857واحد قرار گرفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، از ابتدای صبح امروز حال و هوای بازار سرمایه مثبت شد اغلب نمادها با صف خرید مواجه بودند.

در پایان معاملات جاری شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد افزایش پیدا کرد و به دو میلیون و ۲۰۶ هزار و ۹۰۷ واحد رسید.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۴۵۸ واحد رشد کرد و در عدد ۷۲۶ هزار واحد ایستاد.

تغییر محدوده نوسان قیمت صندوق های طلا در روز جاری

روز دوشنبه بیش از ۱۶۲ هزار معامله در بازار بورس انجام شد که ارزش آن بالغ بر ۲۹۵۰ میلیارد تومان بود. حجم معاملات نیز به بالای ۶.۲ میلیارد رسید.

فملی، فارس و فولاد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند. از نمادهای پرتراکنش نیز می‌توان به ذوق، فاذر و شستا اشاره کرد که بجز فاذر بقیه نمادها سبز شدند.

دامنه نوسان معاملات بورس به حالت قبل برمی گردد

در سومین روز معاملات هفته بازار فرابورس نیز ۶۳ واحد رشد کرد و به رقم ۲۴ هزار و ۷۰۸ رسید. تعداد معاملات امروز فرابورس بیش از ۸۸ فقره بود که ارزش آن ۳۹۳ هزار میلیارد تومان شد.

آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند که به جز آریا دو نماد دیگر مثبت شدند. همچنین فصبا، نخری و بیوتیک از نمادهای پرتراکنش امروز فرابورس بودند.

کد خبر 844625 برچسب‌ها شاخص کل بورس خبر مهم بورس تهران بورس - فرا بورس

دیگر خبرها

  • بورس امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • ورق بازار سرمایه برگشت | افزایش ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحدی شاخص کل
  • بورس ۱۰ هزار واحد مثبت شد
  • بورس امروز ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • بورس کاهشی شد | افت ۱۱ هزار و ۱۹۳ واحدی شاخص کل
  • بورس امروز ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات
  • بورس قرمز شد / ریزش ۵۳ هزار واحدی شاخص
  • ریزش سنگین بورس در فروردین رقم خورد