Web Analytics Made Easy - Statcounter


انجمن شاعران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس با هدف نکوداشت شاعران فقید انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد نامه ای را به مناسبت چهل سالگی انقلاب منتشر می کند.

به گزارش امتداد نیوز به نقل از  روابط عمومی موزه انقلاب اسلامی ودفاع مقدس: والی زاده معاون فرهنگی و هنری موزه در ارتباط با مضمون جلسات انجمن شاعران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس با بیان این خبرتصریح کرد؛ محورچهارمین جلسه شاعران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس که به میزبانی موزه برگزارمی شود بر این موضوع استوار بود که با گذشت چهل سال از انقلاب، بزرگداشتی برای شاعران پیشکسوت و سفر کرده انقلاب برگزار شود که شامل چاپ مجموعه فاخریادمان و برگزاری مراسم نکوداشت خواهد بود این مجموعه در دو بخش سرآمدان شامل بزرگان شاعری که در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نامداران و پیشکسوتان شعر انقلاب بوده اند و دیگر فعالان حوزه شعر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که آثار ارزشمندی را منتشر کرده اند واکنون رخ در خاک کشیده اند ،تقدیرمی شود که در این مسیر ابتدا به صورت مکتوب یعنی سرگذشت ونمونه کارهای مطرح شاعران و در مرحله دوم با برگزاری مراسم بزرگداشتی از زحماتشان تقدیرخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


والی زاده یادآور شد در این جلسه از تک تک شاعران بعد از انقلاب نام برده شد ودر مورد آنها بحث ودر دوگروه سرآمدان و خادمان ، کار تقسیم بندی شد ودر انتها قرار شد طی مراسم شب شعر عمومی به مناسبت چهل سالگی انقلاب ضمن تجلیل از شعر و شاعران انقلاب شروع به کار رسمی انجمن نیز اعلام شود .

معاون فرهنگی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افزود از دیگر برنامه های انجمن، کتاب گویا با صدای شاعران است که دومجموعه آن توسط استاد قزوه و محدثی خراسانی در حال آماده سازی وانتشار است.
گفتنی است اعضا انجمن شاعران انقلاب اسلامی ودفاع مقدس اساتید: محمود اکرامی فر، عبدالجبار کاکایی،افشین اعلاء، علیرضا قزوه، مصطفی محدثی، سعید بیابانکی، حسین اسرافیلی، رضا اسماعیلی، پرویز بیگی حبیب آبادی و علی محمد مؤدب هستند .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز

۶ سال پیش در چنین روزهایی مردم استان خراسان شمالی با مردی وداع کردند که برای آنان شریک تلخ و شیرین زندگی‌های‌شان بود و در تمام سال‌های مبارزات انقلاب اسلامی و بعد از آن همدم همیشگی مردم بجنورد لقب گرفت.

 

 

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074985 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • لوگوی نود سالگی دانشگاه تهران منتشر شد /بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت آموزش عالی در ایران
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد