Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@16:21:05 GMT

فیلمی از تصادف وحشتناک خودرو با شرکت تجاری + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۹۰۲۰۵۴

‍‍‍‍‍‍

رکنا: راننده یک خودرو به طرز وحشتناکی با دیوار یک شرکت برخورد کرد.

حجم ویدیو: 2.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

راننده یک خودرو در چین به طرز وحشتناکی با دیوار یک شرکت تجاری تصادف Crash کرد.
در این حادثه Incident دو مرد که در شرکت نشسته بودند به شدت آسیب دیدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

سرنوشت تکاندهنده هلیا 13 ساله که می خواست مثل مادرش خوشگل شود! +عکس احمدرضا دالوند درگذشت خواندنی / جزئیات روش همسریابی داعشی ها از زبان یک عضو پشیمان +عکس نقشه قتل برج ساز تهرانی برای دخترش میلیاردها تومان خرج برداشت + عکس جزییات تجاوز مرد خاص به یک زن خاص در خیابان+عکس مردان خانه فساد 3 جوان را تیرباران کردند/حمام خون در آبادان در پیامک اشتباهی ناهید نام همایون به چشم می خورد / همسرم با مرد غریبه ارتباط پنهانی داشت مبلغ عیدی کارگران سال 97 مشخص شد مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا افزایش حقوق کارکنان بازهم پلکانی است جزییات سرقت از طلافروشی بلوار امامت توسط 2 جوان اسلحه به دست 60 نفر در آتش سوزی سوپرمارکت سعادت آباد تهران گرفتار شدند جسد یک زن با صورت پوشیده چه رازی دارد! / در شوش رخ داد+عکس 20 ساعت رفتار خشونت آمیز با زن ایرانی در فرودگاه تفلیس / ایران واکنش نشان داد کتک خوردن شدید معلم رودباری از خانواده دانش آموز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: تصادف Crash حادثه Incident اخبار حوادث خودرو راننده فیلم وحشتناک برخورد عکس مرد ساعت زن زندگی دستگیر شد تهران کودک شهرستان مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۹۰۲۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رسول معروفی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: همزمان با دریافت گزارشی مبنی بر تصادف در محور سد شهیدکاظمی روستای آلبلاغ، بلافاصله نیرو‌های امداد و نجات این سازمان به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: این حادثه رانندگی مرگبار بر اثر برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان بیان کرد: جسد راننده پراید توسط آمبولانس آتش‌نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

به گفته معروفی، علت حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.

شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد و پلیس راه ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد + فیلم
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • برخورد شدید جرثقیل نیسان با عابر پیاده حادثه ساز شد
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • برخورد وحشتناک قطار به کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه (فیلم)
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت